Diferencies ente revisiones de «Cohesión social»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
Llinia 1:
La '''cohesión social''' designa, en [[socioloxía]], el grau de [[consensu]] de los miembros d'un [[grupu social]] o la perceición de pertenencia a un proyeutu o situación común. Ye una midida de la intensidá de la [[interaccióninteraición social]] dientro del grupu; puede ser midíu con un test d'índices o a cencielles descritu o definíu pa cada casu. Atenta contra la cohesión l'[[Anomia (ciencies sociales)|anomia]], esto ye, el comportamientu ensin basar en normes.
 
Esto quier dicir qu'eses relaciones son consensuales, percibíes como xustes ente los grupos que gobiernen y los que son gobernaes. Demanden o impliquen tantu la perceición del bon desempeñu de les autoridaes y que eses sían respetaes como qu'esista una acciónaición percibida como d'[[bien común|interés común]].
 
La cohesión d'un grupu puede midise por aciu un [[test estadísticu]] non paramétrico o llibre de distribución, como'l [[coeficiente de correlación de rangos de Pearson]] (''r'') o'l [[coeficiente de correlación de rangos de Kendall]] (''τ''), que comparen les resultaos [[Esguilar (matemática)|esguilar]]es de dellos [[cuestionariu|cuestionarios]] sobre una mesma variable en dos momentos distintes de [[Muestreo (estadística)|muestreo]] o ente dos variables distintos pero rellacionaes.
Llinia 21:
== Ver tamién ==
* [[Igualdá social]]
* [[AcciónAición social]]
* [[Ortodoxa]]
* [[Multiculturalismu]]