Diferencies ente revisiones de «Delanteru»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
Llinia 64:
Pueden estremase n'estáticos, rotacionales, directos y de contraataque.<ref>https://web.archive.org/web/20111204053710/http://usuarios.multimania.es/futsalweb/fusalgen.html#ataque</ref>
 
El '''ataque estáticu''' ye más senciellu de realizar; nellos cada xugador adopta un rol y nun varia la so posición na mayor parte del xuegu. Cuidao que ye un sistema bien fácil de marcar, rique un gran dominiu de les accionesaiciones técniques individuales y colectives, lo mesmo que de xugaes estratéxiques. Esta forma de xugar ye usada por equipos que prefieren el centru al arcu o los pases pola banda, pos solo precísense dos arietes bonos pa cabeciar.
 
Los '''ataques rotacionales''' son los más complexos, pos riquen del intercambiu de posiciones ente xugadores, tratando de caltener un equilibriu en defensa mientres se crea una situación favorable n'ataque. Les rotaciones busquen evitar los marcajes ferriales, según busquen dar tiempu pa estudiar la composición defensiva y los movimientos del equipu contrariu. Provoquen una gran gastadura física, pero apurren una gran movilidá ya intensidá. Ello implica un númberu constante de cambeos y la racionalización del so usu. Lo que ye güei España usa esta forma d'atacar y siempres s'usó en Suramérica claramente con variantes.