Diferencies ente revisiones de «Diseñu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"a'l" -"a los"
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
Llinia 26:
Como sorrayaba, “a diferencia del arte y l'arquiteutura onde'l protagonista son los artefactos, el procesu históricu del diseñu nun se basa namái nos proyeutistes, porque siquier un pesu similar tienen los productores, el vendedores y el mesmu públicu”.
 
Suelse confundir con frecuencia a los diseñadores y a los artistes, anque namái tienen de mancomún la [[creatividá]]. El diseñador proxecta'l diseñu sobre la base d'una inspiración, xustificando les sos propuestes y ensin faer de llau la importancia de satisfaer el so mercáu meta. A diferencia del artista que ye más bonal, llibre y les sos accionesaiciones pueden nun tar xustificaes.
 
== El diseñador ==
Llinia 42:
Pal arquiteutu [[Damiano Franco]], el diseñu atopar hasta na parte más ínfima de la vida del ser humanu. ¿Qué sería de la vida cotidiana ensin un diseñu apropiáu pa caúna de les coses y oxetos? Un caos...
 
[[Gui Bonsiepe]] define al diseñu como: "Faer disponible un oxetu pa una acciónaición eficaz."
 
Dende esta perspeutiva, diseñu puede conceptualizarse como un campu de conocencia multidisciplinario, qu'implica la so aplicación en distintos oficios, que puede ser estudiáu, aprendíu y, arriendes d'ello, enseñáu. Que ta al nivel de la [[ciencia]] y la [[filosofía]], yá que'l so oxetivu ta empobináu a estructurar y configurar conteníos que dexen ser utilizaos pa ufiertar prestos a necesidaes específiques de los [[Humanu|seres humanos]].