Diferencies ente revisiones de «Diuréticu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"afigura" +"plasma"
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
Llinia 41:
== Degradación ==
Realizáronse diversos estudios sobre la degradación de los diuréticos, por casu, la degradación de compuestos de la familia de les tiazidas con lluz UV.
La [[hidroclorotiazida]], (HCT), ye un diuréticu que ta implicáu en reaccionesreaiciones de fotosensibilización na piel y afayóse qu'en presencia de lluz UV ye un mutagénico nidiu.
Comprobóse qu'irradiando la HCT con lluz UV de 365nm produzse la decloración del compuestu y l'aníu de tiazida empieza a abrir; esti efeutu tien llugar tantu en disolución aguacienta como en metanol. La fotodecloración va completar tres 300 minutos de irradiación. Los productos derivaos de la degradación de la hidroclorotiazida son la metoxitiazida, cuando la reacciónreaición llevar a cabu en metanol; la hidroxihidrotiazida, si la degradación tien llugar en disolución aguacienta; y HCT declorada y clorodisulfonamida analina tantu n'agua como en metanol. Los productos de degradación identificáronse con equipos de HPLC, espectrometría de mases combinada con cromatografía de gases y espectroscopia UV.
 
Otros diuréticos como la furosemida, degradar en presencia de la lluz solar, (les radiaciones que más-y afecten son les d'ente 220-470nm). Esti compuestu, tamién se degrada por aciu reaccionesreaiciones fotoquímiques, altes temperatures ya hidrólisis aceda. Los sos productos de degradación son l'ácidu furfurílico y el 4-cloru-5-sulfamoil antranílico.
 
Un casu paecíu ye'l de la acetazolamida, un diuréticu que ye fotolabil con radiación UV-B, (300nm), y so radiación UV-A (337nm con láser de N2). Amás, esti compuestu, presenta una degradación fotosensibilizante con rosa de bengala. La reacciónreaición de sensibilización inclúi la participación del osíxenu singlete que dirixe la descomposición de la acetazolamida. -->
 
== Farmacoloxía ==
Llinia 54:
==Efectos adversos==
[[Natriuresis]]: escreción d'una cantidá de sodiu n'orina cimera a la normal. Esta patoloxía vese aumentada nun 40% pol usu d'altes dosis de diuréticos. Utilizando dosis baxes l'aumentu ye bien inferior y con dosis bien baxes la escreción de sodiu caltiense práuticamente constante.
[[Hipokalemia]]: descensu de los niveles de potasiu nel plasma. Resulta de l'acciónaición de los diuréticos que promueven l'intercambiu de sodiu por potasiu nel reñón. De normal, ye una patoloxía asintomática que puede correxise con alimentos ricos en potasiu. Tamién puede embrivise combináu los diuréticos con otros compuestos, por casu, con diuréticos aforradores de potasiu o con bloquiadores beta qu'amenorguen la escreción de potasiu pol reñón.
[[Alcalosis metabólica]]: aumentu de la basicidad de los fluyíos del cuerpu. Ye causada pola acciónaición de dellos diuréticos, como los diuréticos del Rusti, qu'escreten más cloru que bicarbonatu.
[[Hiperkalemia]] y [[acidosis metabólica]]: producíes pol usu de diuréticos aforradores de potasiu en pacientes con problemes na escreción del mesmu.