Diferencies ente revisiones de «Educación primaria»

Ensin cambiu de tamañu ,  hai 3 años
m
Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
m (Bot: Troquéu automáticu de testu (-Hestoria +Historia ))
m (Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición")
=== La enseñanza y l'aprendizaxe de les matemátiques ===
 
Les operaciones [[Aritmética|aritmétiques]] tradicionalmente enseñáronse de forma repetitiva, ensin base de [[razonamientu]] dalguna. La teoría de conxuntos cai na axiomatización ensin conducir al neñu al traviés del xuegu y l'esperimentación, a algamar por [[Inducción matemática|inducción]] el descubrimientu de les realidaes matemátiques, lo que presentó un problema que s'atopa: na visión del maestru escontra les matemátiques, nes actividaes propuestes pa enseñar matemátiques y na concepción de los alumnos de los conteníos matemáticos.<ref> Martínez, María José. ''Problemes escolares: dislexa, discalculia, dislalia''. Madrid: Editorial Cincel. 1985.</ref> Razón pola cual foi oxetu d'investigación sistemática ya institucional nos últimos cuarenta años. Dicha investigación refundió a la lluz diversu factores qu'inciden nel problema y dello hanse deriváu accionesaiciones empuestes a tratar de resolver tal problemática.
 
En primer llugar les investigaciones sobre dichu procesu ayudaron a entender que les y los neños aprienden matemátiques de lo xeneral a lo específico, esto ye, d'esperiencies concretes rellacionaes con oxetos o situaciones de la so vida cotidiana y que al interactuar con tales situaciones, los neños lleven a cabo proceso d'astracciónastraición de conocencies y habilidaes que-y dexen entender y confrontar los puntos de vista ente los neños y col maestru; procesu de gran valor pal bon aprendizaxe y construcción de conocencies matemátiques.
 
Esta concepción del complexu procesu d'asimilación de les matemátiques dio llugar a una nueva modalidá de la enseñanza, considerándola según un procesu de conducción de l'actividá d'aprendizaxe, onde'l papel del maestru llindar a conducir y favorecer diches actividaes. Tou esto vien a contraposición del conceutu tradicional de que'l profesor ye l'únicu espositor y tresmisor de la conocencia.