Diferencies ente revisiones de «Eleuterio Quintanilla»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- fasta + hasta )
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
Llinia 7:
Dende bien mozu sintióse llamáu poles idees llibertaries qu'en Xixón semó'l propagandista catalán Martín, que preparó'l tarrén a los sos seguidores. Ún d'estos foi [[Rogelio Fernández Fueyo]] (''Rogelín el zapateru'') qu'emplegaba la trestienda del so tallerucu como escuela d'[[anarquismu]] y pa otres enseñances; por exemplu, nesi taller recibió Quintanilla clases de gramática. Esta llamada de los ideales llibertarios afitóse pola amistá que caltién con [[Ricardo Mella]], surdía en [[1903]] con ocasión d'una conferencia pronunciada por ésti nel Institutu Xovellanos.
 
Entama a collaborar col periódicu anarquista ''[[Solidaridad Obrera]]'' en [[1909]] y funda un añu más sero con [[Ricardo Mella]] ''[[AcciónAición Libertaria]]'', que s'asoleya a la vez en [[Vigo]] (onde vivía Mella) y Xixón hasta [[1911]], reapaeciendo en Madrid en [[1913]]. Tamién collaborará en [[El Libertario]]
 
En 1911 acudió en representación d'Asturies al I Congresu de la [[CNT]], en compañía de Pedro Sierra, representando a 1500 obreros de Xixón y [[La Felguera]].