Diferencies ente revisiones de «Estróxenu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"núcleu" +"nucleu"
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
Llinia 11:
*[[Estriol]]: la enzima aromatasa llograr a partir de la androsterona.
 
==Mecanismu d'acciónaición==
Na so función endocrina, los estróxenos traviesen la [[membrana celular]] pa llegar al [[nucleu celular|nucleu]], nel que s'encarguen d'activar o desactivar determinaos [[xen]]es, regulando la síntesis de [[proteína|proteínes]].
==Funciones==
Llinia 20:
Al regular el [[ciclu menstrual]], los estróxenos afecten el [[tracto reproductivu]], l'urinariu, los [[vasos sanguíneos]] y del [[corazón]], los [[güesos]], les [[mames]], la [[piel]], el [[pelo]], les membranes mucoses, los músculos coxales y el celebru. Los [[calteres sexuales secundarios]], como'l [[vellu púbicu]] y de les [[axilas]] tamién empiecen a crecer cuando los niveles d'estróxenu aumenten. Munchos de los sistemes orgánicos, incluyendo los sistemes musculoesquelético y cardiovascular, y el celebru, tán afeutaos polos estróxenos.
 
*Inflúin nel metabolismu de les grases y el colesterol d'el sangre. Gracies a l'acciónaición de los estróxenos los niveles de colesterol caltiénense baxos ya inducen la producción del "colesterol bonu".
 
*Ayuda a la distribución de la grasa corporal, formando la figura femenina con más acumuladura de la grasa en cadriles y senos.
 
*Compensen l'acciónaición d'otres hormones como la [[paratiroidea]] (PTH), que promueven la resorción ósea, faciendo que'l güesu fáigase fráxil y porosu. Actúa sobre'l metabolismu del güesu, torgando la perda de calciu del güesu y calteniendo la consistencia de la cadarma.
 
*El descensu d'estróxenos afecta al comportamientu emocional de la muyer provocando cambeos d'humor, irritabilidá, depresión. (Refutado por Stanford University - Victor Henderson MD) {{cita riquida}}