Diferencies ente revisiones de «Guardians of the Galaxy Vol. 2»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
Llinia 15:
Ayesha contrata a Yondu Udonta y la so tripulación, que fueron exiliados de la comunidá de Ravager pol tráficu de neños, pa prindar a los Guardianes. Prinden a Rocket, pero cuando Yondu bazcuya n'apurrir a Quill, a quien llevantó, el so teniente Taserface lidera un motín con ayuda de Nebula. Taserface encarcela a Rocket y Yondu a bordu de la nave de Yondu y executa a los sos lleales, ente que Nebula sale p'alcontrar y matar a Gamora, a quien culpa por tola tortura infligida pol so padre, Thanos. Mientres tán encarcelaos, Rocket y Yondu, Groot y el lealista Kraglin lliberar y destrúin la nave y la so tripulación mientres escapen, anque non primero que Taserface alvierta a la Soberana.
 
Al llegar al planeta d'Ego, ésti enseña a Quill a manipoliar el so poder Celestial. Nebula llega al planeta d'Ego y trata de matar a Gamora, pero la pareya algama una alianza incómoda cuando afayen un covarón llenu de restos esqueléticos. Ego revela a Quill que nos sos viaxes llantó unes plántulas en miles de mundos que pueden terraformarlos en nueves estensiones de sigo mesmu, Pero namái pueden ser activaos pol poder combináu de dos celestiales. Con esi fin, trescaló a innumberables muyeres y contrató a Yondu pa recoyer a los neños, pero matar a toos cuando nun pudieron aportar al poder Celestial. So la influencia del poder d'Ego, Quill ayúdalu a activar les plántulas, qu'empiecen a consumir cada mundu, pero Quill llucha cuando Ego revela que mató a Meredith por cuenta de la distraccióndistraición qu'ella plantegaba.
 
Mantis averar a Drax y alviértelu del plan d'Ego. Gamora y Nebula tamién aprienden del plan xustu cuando lleguen Rocket, Yondu, Groot y Kraglin. El Guardianes aconceyaos algamen el celebru d'Ego nel nucleu del planeta, y lluchen contra los drones que lleguen de los Soberanos. Rocket crea una bomba usando les bateríes robaes, que Groot planta nel celebru d'Ego. Quill llucha contra Ego colos sos nuevos poderes Celestiales pa distrayelo lo suficiente como pa dexar que los otros Guardianes y Mantis escapen. La bomba esplota entós, matando a Ego y desintegrando el planeta. Yondu sacrificar pa salvar a Quill, quien se da cuenta de que la razón pola que Yondu caltener yera pa evitar que'l destín de la otra proxenie d'Ego morriera polos sos errores, y que Yondu yera'l verdaderu "pá" de Quill. Reconciliando con Gamora, Nebula inda escueye dise ya intentar matar a Thanos. El Guardianes celebren un funeral pa Yondu, al qu'asisten decenes de naves Ravagers, reconociendo'l sacrificiu de Yondu y aceptándolo de nuevu como Ravager.
Llinia 41:
 
* [[Elizabeth Debicki]] como [[Kismet (Marvel Comics)|Ayesha]]
: Líder de los Sovereign, seres creaos genéticamente pal decoro y l'etiqueta, quien busca detener les accionesaiciones de los Guardianes.
 
* [[Michael Rooker]] como [[Yondu|Yondu Udonta]]
Llinia 175:
=== Crítica ===
 
''Guardianes de la Galaxa Vol. 2'' recibió reseñes positives de parte de la crítica y l'audiencia. Nel [[sitio web]] recopilador de reseñes [[Rotten Tomatoes]] la película tien una aprobación de 82%, basada en 303 reseñes, con una calificación de 7.1/10 per parte de la crítica, con un consensu que diz: "''Guardians of the Galaxy Vol. 2'' y la so trama llena d'acciónaición, efectos visuales encantadores, ya irreverente humor faen una remortina que ye casi igual de risondera—anque non igual de fresca—que la so predecesora.", ente que de parte de l'audiencia tien una aprobación de 89%, basada en 99 138 votos, y con una calificación de 4.2/5.<ref>{{cite web|url=https://www.rottentomatoes.com/m/guardians_of_the_galaxy_vol_2|title=Guardians of the Galaxy Vol. 2 (2017)|publisher=[[Rotten Tomatoes]]|accessdate=11 de mayu de 2017}}</ref>
 
La páxina [[Metacritic]] dio-y a la película una puntuación de 67 de 100, basada en 47 reseñes, indicando "reseñes xeneralmente favorables".<ref>{{cite web|url=http://www.metacritic.com/movie/guardians-of-the-galaxy-vol-2|title=Guardians of the Galaxy Vol. 2|publisher=Metacritic|accessdate= 11 de mayu de 2017}}</ref> les audiencies encuestaes por [[CinemaScore]] diéron-y a la película una calificación de "A" nuna escala d'A+ a F, ente que nel sitiu [[IMDb]] los usuarios diéron-y una puntuación de 7.8/10, en base a más de 294 000 votos.<ref>{{cite web|url=http://m.imdb.com/title/tt3896198/|title=Guardians of the Galaxy Vol. 2|publisher=IMDB|accessdate= 11 de mayu de 2017}}</ref>
Llinia 407:
 
[[Categoría:Películes en 3D d'Estaos Xuníos]]
[[Categoría:Películes d'acciónaición d'Estaos Xuníos]]
[[Categoría:Películes de ciencia ficción]]
[[Categoría:Cine de ciencia ficción de los años 2010]]
[[Categoría:Cine d'acciónaición de los años 2010]]
[[Categoría:Películes con personaxes antropomorfos]]
[[Categoría:Películes del Universu cinematográficu de Marvel]]