Diferencies ente revisiones de «Guerra de los Diez Años»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo apostrofación
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
Llinia 145:
* 26-11-1868: [[xunta de Les Mines]].
* 27-12-1868: desembarco de la espedición del [[Galvanic]].
* Xineru de 1869: accionesaiciones de los voluntarios en [[L'Habana]].
* 11-01-1869: [[Quema de Bayamo|quema de Bayamo]].
* 07-02-1869: llevantamientu de Les Villes, nel Cafetal González.
Llinia 209:
* El mayor xeneral [[Antonio Macio]] (el Titán de Bronce), un mulatu llibertu que ganó los sos graos pola so intelixencia estratéxica y el so valor. Principal artífiz de la Protesta de Baraguá.
* El mayor xeneral [[Vicente García González]] (el Lleón de Santa Rita), quien fuera'l postreru xefe de los Exércitos de la República de la Guerra Grande y uno de los xenerales más tarrecíos y respetaos pol exércitu colonial español.
* El mayor xeneral [[Ignacio Agramonte]] (el Mayor), un aristócrata de la zona del [[Camagüey]], quien arrenunció a toles sos riqueces y xunióse a los insurxentes y foi famosu por delles accionesaiciones militares que demostraron la so capacidá como líder y les sos dotes como estratega.
* El mayor xeneral [[Ángel del Castillo]] (la Torbonada a caballu), otru aristócrata camagüeyano, primu del anterior. Famosu poles sos accionesaiciones temeraries que-y costaron la vida a entamos de la guerra.
* El brigadier [[Henry Reeve]] (el Inglesito), mozu estauxunidense que se xunió a la causa independentista cubana. Segundu de Agramonte y, darréu, de Gómez. Prefirió suicidase d'un disparu na vidaya primero que cayer prisioneru del enemigu.
* El mayor xeneral [[Carlos Roloff]], terrateniente polacu asitiáu en Cuba, solidariu cola causa cubana.