Diferencies ente revisiones de «Hospital»

Ensin cambiu de tamañu ,  hai 1 añu
m
Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
m (Bot: Troquéu automáticu de testu (-título = +títulu =))
m (Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición")
 
== Asistencia especializada ==
L'asistencia sanitaria especializada inclúi la hospitalización y la [[Rehabilitación (Medicina)|rehabilitación]]. Ye distinta de la [[atención primaria]] integral de la salú, qu'inclúi amás de les accionesaiciones curatibles y re-habilitadoras, les que tiendan a la promoción de la salú y a la prevención de la enfermedá del individuu y de la comunidá; emprestar nel [[centru de salú]] y na casa del paciente.<ref>[[Llei Xeneral de Sanidá]] española, Llei 14/1986, de 25 d'abril, Xeneral de Sanidá</ref>
 
L'Atención Especializada entiende:
Compuestu polos siguiente órganos directivos: Direición Xerencia, Subdireición Xerencia, Subdireición de Comunicación y Relaciones col Ciudadanu, Direición Médica, Direición d'Enfermería, Direición de Servicios Xenerales, Subdireición de Personal, Subdireición de Desenvolvimientu Teunolóxicu y Sistemes d'Información, El subdireutores médicos.
 
Va Actuar como Presidente, la Direición Xerencia y, n'ausencia d'ésta, la Subdireición Xerencia. Va Ser función del Comité Direutor, la organización xeneral del Hospital, la [[planificación estratéxica]], la coordinación xeneral ente les distintes árees, la ellaboración de planes y propuestes en materia d'organización y xestión de l'actividá asistencial, en materia de xestión de personal, según no relativo a la xestión d'infraestructures, instalaciones y equipamientos. El Comité Direutor va establecer, igualmente, los criterios xenerales pal establecimientu de los alcuerdos añales coles unidaes y servicios, en materia d'oxetivos operativos, según pa la distribución d'incentivos venceyaos al complementu de rendimientu profesional. Va Ser función del Comité Direutor l'analís de les situaciones venceyaes al exerciciu de los derechos establecíos na Carta de Derechos y Deberes de los usuarios del SSPA, según l'establecimientu de les accionesaiciones correctores necesaries. Igualmente, va ocupar del analís permanente de la situación en materia d'accesibilidá asistencial, lo mesmo que de l'adopción de cuantes midíes sían precises pa garantizar esti derechu y los términos establecíos pola normativa vixente. El Comité Direutor va axuntase, siquier, una vegada a la selmana, acordies colos criterios y necesidaes establecíos pola Direición Xerencia y restu de los sos miembros.
 
;La Comisión de Direición Compuesta pola totalidá d'órganos directivos del Hospital y el direutores de Distritu d'Atención Primaria de Granada y Metropolitanu, va tener funciones d'analises y evaluación de los distintos planes y programes, asistenciales, docentes ya investigadores, coordinación interna y cooperación asistencial, planificación operativa, siguimientu de los oxetivos añales. La Comisión de Direición va analizar los oxetivos establecíos nel contratu Programa añal, planiando les accionesaiciones necesaries pal llogru de los mesmos; igualmente, va evaluar de forma periódica'l desenvolvimientu de les distintes actividaes venceyaes a algamar los oxetivos propuestos. La Comisión de Direición va ellaborar les propuestes de renovación d'equipamientu añal, nel marcu xeneral de planificación primeramente establecíu, según les propuestes en materia de caltenimientu y renovación d'infraestructures. La Comisión de Direición va aprobar les midíes empobinaes a ameyorar la coordinación xeneral ente les distintes árees funcionales, centros integraos nel Hospital&nbsp; y Centros de Salú de la Área de referencia. L'aplicación de la [[Política calidable]] del Hospital, va ser oxetu d'alderique y evaluación nel senu de la comisión de Direición, que va proponer la realización de les accionesaiciones necesaries pa una eficaz implantación de les llinies de xestión. La Comisión de Direición va aprobar les llinies xenerales en materia de Formación Siguida de los profesionales, que va haber de ser coherente coles prioridaes estratéxiques establecíes. La Comisión de Direición va establecer les llinies prioritaries en materia d'investigación, según la asignación de recursos básicos necesarios pa sofitar el desenvolvimientu de diches llinies. La Comisión de Direición va axuntase, en sesión ordinaria, siquier con calter bimensual, pudiendo axuntase en sesión estraordinaria cuantes vegaes sía precisu.
 
;La Comisión de Direición del centru Nel
Va Proponer al Comité Direutor del Hospital pa la so aprobación los planes y propuestes en materia de xestión de personal, según no relativo a la xestión d'infraestructures, instalaciones y equipamientos. Va Proponer, igualmente, los criterios xenerales pal establecimientu de los alcuerdos añales coles unidaes y servicios, en materia d'oxetivos operativos, según pa la distribución d'incentivos venceyaos al complementu de rendimientu profesional.
 
Va Ser función de la Comisión de Direición de Centru l'analís de les situaciones venceyaes al exerciciu de los derechos establecíos na Carta de Derechos y Deberes de los usuarios del SSPA, según l'establecimientu de les accionesaiciones correctores necesaries. Igualmente, va ocupar del analís permanente de la situación en materia d'accesibilidá asistencial, lo mesmo que de l'adopción de cuantes midíes sían precises pa garantizar esti derechu y los términos establecíos pola normativa vixente.
 
La Comisión de Direición de Centru ta compuesta polos siguiente órganos directivos: