Diferencies ente revisiones de «Magnetrón»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
Llinia 16:
El cilindru pórtase como ánodu y el [[Filamentu (eletricidá)|filamentu]] central como cátodu. El filamentu, conectáu al polu negativu d'una fonte de corriente continua, ponse incandescente y emite [[electrones]] por efeutu termoiónico. El cilindru conectar al polu positivu y va atraer a los electrones. Tou este conxuntu atópase dispuestu ente los polos d'un potente electroimán.
 
Por acciónaición d'esti potente campu magnético, los electrones, en llugar de dir en llinia recta escontra'l cilindru, al ser atraíos escontra les oquedades, realicen una trayeutoria circular y, al enfusar nella, movilizar en remolín.
 
L'espaciu abiertu ente la placa y el cátodu llámase l'espaciu d'interaccióninteraición. Nesti espaciu los campos eléctricu y magnéticu interactúan pa exercer la fuercia sobre los electrones.
Cuidao que toa carga eléctrica en movimientu crea al so alredor un campu electromagnético, tolos electrones en movimientu circular nes oquedades producen ondes electromagnétiques –n'este caso microondes– perpendiculares al desplazamientu de los mesmos y de una frecuencia dependiente del tamañu de les oquedades. Sicasí, la frecuencia nun ye precisamente controlable, varia colos cambeos na impedancia de carga, con cambeos na intersidad, y cola temperatura del tubu.Por aciu un cable coaxial, tresmítese la enerxía a un direutor o radiador, constituyíu por una antena.<ref name="Magnetrón">[http://www.comser.com.ar/micro/magnetron/magnetron.html Característiques d'un magnetrón]</ref>
 
Llinia 42:
 
=== Fase 3: Formación d'un "espaciu de carga de la rueda" ===
L'acciónaición acumulativa de munchos electrones tornando al cátodu, ente qu'otros muévense escontra l'ánodu forma un patrón paecíu a los radios d'una rueda en movimientu conocíu como "l'espaciu de carga de la rueda". La rueda de carga espacial xira alredor del cátodu a una velocidá angular de 2 polos (segmentos d'ánodu) por ciclu del campu de corriente alterna. Esta relación de fase dexa la concentración d'electrones pa lliberar de forma permanente enerxía pa caltener les oscilaciones de radiofrecuencia.
 
=== Fase 4: Distribuyir la enerxía pal campu de CA ===