Diferencies ente revisiones de «Neorrealismu italianu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
Llinia 1:
{{formatu de cita|t=20151129142056}}
{{referencies adicionales|t=20170413045025}}
El '''neorrealismu italianu''' foi un movimientu cinematográficu que surdió n'[[Italia]] mientres la primer metá del sieglu XX como una reacciónreaición a la [[Posguerra de la Segunda Guerra Mundial|Posguerra]]. Tuvo como oxetivu amosar condiciones sociales más auténtiques y humanes, alloñar del estilu históricu y musical qu'impunxo'l [[Fascismu n'Italia|fascismu]]. El autores utilizaben frecuentemente a actores non profesionales. El términu foi acuñáu pol críticu [[Umberto Barbaro]] y la primer película d'esti xéneru ye considerada ''[[Roma ciudá abierta]]'' de [[Roberto Rossellini]].[[File:Rossellini+gatta.jpg|thumb|Roberto Rossellini cola gatina Saha del episodiu «La envidia» de ''Los siete pecaos capitales'' (1952)]]
 
Siguiendo la llinia del cine mudu, onde nun había diálogos y los sentimientos de los personaxes yeren claves pa entender la hestoria, el neorrealismu diolu más importancia a los sentimientos de los mesmos personaxes qu'a la composición de la trama. Pero pa poder entender esti nuevu estilu cinematográficu, hai qu'entender la improvisación como manera de describir la realidá. Por eso nes películes neorrealistes tou ye flexible y cambiante. Un claru exemplu ye ''[[Paisà]]'' de [[Roberto Rossellini]]. Movilizó a tol equipu al llugar del rodaxe y una vegada ellí realizó a los actores non profesionales unes encuestes por qu'opinaren de cómo tenía de ser el cursu del argumentu. Criticáu por ello, Rossellini respondió: «[…], y l'insultu más grande yera afirmar que soi un improvisador. Siéntome considerablemente arguyosu de ser un improvisador; esto quier dicir que nun toi dafechu dormíu.»
Llinia 26:
 
* '''La técnica'''
Estes producciones, tocantes a la [[puesta n'escena]] y realización, taben marcaes pola precariedá de recursos técnicos. Propúnxose como un cine más austeru, lo que nun quier dicir lo mesmo que probe. L'austeridá surdía tantu de les condiciones en qu'había que trabayar como d'un propósitu voluntariu d'amosar les coses como son. Nun s'utilizaben los estudios de grabación sinón que se recurrió fundamentalmente a escenarios naturales ensin nengún tipu d'ambientación artificial, ensin decoraos, o meyor dichu, nun decoráu auténticu, como les cais, cases, espacios públicos, etc. amenorgó la llume al mínimu, l'estilu fotográficu yera bastante axatáu. Poques vegaes trabayar con equipos de soníu, nun se recoyía soníu directu, sinón que se realizaben los doblaxes, lo que dexaba mayor movilidá de la cámara. Empezar a ver movimientos de cámara en mano. Buscábase amenorgar al mínimu la fragmentación de tomar, recurriendo asina a tomes de mayor duración, col fin d'amosar una realidá más creíble, esto ye, les accionesaiciones ensin corte, respetando les normes de continuidá.
 
* '''Nuevos actores'''