Diferencies ente revisiones de «Relé»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Removing from Category:Ciencia de 1835 using Cat-a-lot
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
Llinia 38:
* '''Relés de tipo armadura''': magar ser los más antiguos siguen siendo los más utilizaos n'ensame d'aplicaciones. Un electro imán provoca la basculación d'una armadura al ser activáu, cerrando o abriendo los contactos dependiendo de si ye N.A (de normal abiertu) o N.C (de normal zarráu).
 
* '''Relés de nucleu móvil''':a diferencia del anterior modelu estos tán formaos por un émbolu en llugar d'una armadura. Por cuenta de el so mayor fuercia d'atracciónatraición, utilízase un [[solenoide]] pa cerrar los sos contactos. Ye bien utilizáu cuando hai que controlar altes corrientes
* '''Relé tipu ''reed'' o de llingüeta''': tán constituyíos por una angüeña de vidriu, con contactos nel so interior, montaos sobre delgaes llámines de metal. Estos contactos conmutan pola activación d'una bobina, que s'atopa alredor de la mentada angüeña.
 
Llinia 53:
Los relés de llámines utilizar en [[aeromodelismu]] y otros sistemes de telecontrol.
 
=== Relés d'acciónaición tardiega ===
Son relés que yá sía por particularidá de diseñu o bien pol sistema d'alimentación de la bobina, dexen disponer de retardos na so conexón y/o desconexón.
* '''Relés con retardo a la conexón''': El retardo a la conexón de relés puede llograse mecánicamente aumentando la masa de l'armadura con cuenta de llograr mayor inercia del sistema móvil; o bien, aumentando la presión de los resortes que tien de vencer la fuercia d'atracciónatraición del relé. Tamién se llogra un efeutu similar de retardo utilizando C.C. p'alimentar al relé nuna de los dos siguientes formes:
** Relé con resistor previu y capacitor en paralelu cola bobina: cuando s'alimenta con C.C. al relé, el capacitor, hasta entós descargáu, anicia una intensa corriente de carga inicial la cual al travesar al resistor anicia una apreciable cayida na tensión aplicao a la bobina, verificándose asina un retrasu a la conexón. Cabo esclariar que siempres que s'ataye l'alimentación del relé el capacitor, descargándose sobre la bobina, va establecer tamién un ciertu retrasu na desconexón.
** Relé de dos enduvellaos con corriente n'oposición: la disposición d'unu d'estos relés basar na esistencia de dos enduvellaos conectaos n'oposición; usualmente designaos como principal y auxiliar, y que tienen mayor y menor númberu de espiras respeutivamente. Al aplicase tensión de C.C. la corriente establezse rápido nel enduvelláu auxiliar al empar que con muncha mayor lentitú nel principal por cuenta de la marcada diferencia na reactancia inductiva de cada unu (Debíu al distintu númberu de espiras que tien cada unu) D'esa manera y por cuenta de que el campu magnético qu'anicien dambos enduvellaos ye opuestu, l'actuación del relé va producise cuando la fuercia magnetomotriz -en gradual aumentu- del enduvelláu principal sía cimeru a la del enduvelláu auxiliar y la presión de los resortes del relé, colo que se llogra'l buscáu retardo na conexón.