Diferencies ente revisiones de «Sexismundu III Vasa»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"otorgar" +"dar"
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
Llinia 35:
Segismundo ocupó'l puertu de [[Kalmar]], y dende ende unvió emisarios p'axustar con Carlos. Les negociaciones nun llevaron a nengún alcuerdu. El [[8 de setiembre]] de [[1598]] Segismundo solmenó-y una derrota a Carlos na [[batalla de Stegeborg]]. Sicasí, pocu dempués, Carlos trunfaría de manera decisiva tres la [[batalla de Stångebro]] el [[25 de setiembre]] del mesmu añu. Tres la derrota, Carlos impunxo les condiciones pa dexa-y a Segismundo siguir col so reináu en Suecia. Nel alcuerdu establecíase que la corona siguiría en poder de Segismundo, pero no fondero el poder recayería en Carlos.
 
Segismundo rompió la negociación, y partió de Kalmar camín de [[Danzig]]. En Polonia, nuevamente realizaría accionesaiciones diplomátiques pa bloquiar económicamente a Carlos, y reclutaría un exércitu pa evitar la cayida de Kalmar. Sicasí, la ciudá foi tomada primero que Segismundo pudiera tornar, y pocu dempués cayó [[Finlandia]]. N'Estocolmo, Segismundo foi formalmente depuestu del gobiernu suecu'l [[24 de xunetu]] de [[1599]].
 
Segismundo nun arrenunciaría a les sos reivindicaciones sobre Suecia, y la so posición repercutiría en dellos conflictos y guerres ente Polonia y Suecia que nun remataríen sinón hasta la [[Gran Guerra del Norte]]. Dambos reinos enfrentar pola posesión de [[Livonia]] y pola influencia en Rusia.