Diferencies ente revisiones de «The Daily Telegraph»

m
Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
m (Iguo testu: -"vídeu" -"videu")
m (Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición")
L'home de negocios canadiense [[Conrad Black]], al traviés de sociedaes controlaes por él, mercó'l [[Telegraph Media Group|Telegraph Group]] en 1986. Black, al traviés de la so sociedá de cartera [[Ravelston Corporation]], propiedá del 78% de [[Hollinger Inc.]], que de la mesma tenía'l 30% d'[[Sun-Times Media Group|Hollinger International]]. Hollinger International, de la mesma propietaria del Telegraph Group y otres publicaciones como'l ''[[Chicago Sun-Times]]'', ''[[The Xerusalem Post]]'' y ''[[The Spectator]]''.
 
El 18 de xineru de 2004, Black foi despidíu como presidente de la xunta d'[[Sun-Times Media Group|Hollinger International]] por acusaciones d'irregularidaes financieres. Black tamién foi demandáu pola empresa. Más tarde esi mesmu día informar de que los hermanos Barclay alcordaren mercar 78% de participación de Black en [[Hollinger Inc.]] por 245 millones de llibres, dándo-yos una participación mayoritaria na empresa, y pa mercar a los accionistes minoritarios más tarde. Sicasí, una demanda foi presentada pola xunta de Hollinger Internacional pa tratar de bloquiar a Black de vender les sos accionesaiciones de Hollinger Inc. hasta que se completara una investigación sobre los sos tratos. Black presentó una contrademanda, pero, eventualmente, el xuez [[Lleo Y. Strine, Jr.|Lleo Strine]] falló a favor de Hollinger International y bloquió a Black de vender les sos accionesaiciones de Hollinger Inc. a los ximielgos. El 7 de marzu de 2004, los ximielgos anunciaron que diben llanzar otra ufierta, esta vegada namái pa ''The Daily Telegraph'' y el so periódicu hermanu ''Sunday'' en llugar de la totalidá de Hollinger Inc. El propietariu del ''[[Daily Express]]'', [[Richard Desmond]], tamién tuvo interesáu en mercar el periódicu, vendiendo'l so interés en delles revistes pornográfiques pa financiar la iniciativa. Desmond retirar en marzu de 2004, cuando'l preciu xubió percima de 600 millones de llibres,<ref>{{cita noticia|apellíos=Shah|nome=Saeed|títulu=Desmond withdraws bid for 'overpriced' Telegraph|url=http://www.independent.co.uk/news/media/desmond-withdraws-bid-for-overpriced-telegraph-66296.html|fechaacceso=23 de payares de 2014|obra=The Independent|idioma=inglés|ubicación=Londres|fecha=27 de marzu de 2004}}</ref> al igual qu'el ''[[Daily Mail and Xeneral Trust]]'' unos meses más tarde, el 17 de xunu.<ref>{{cita noticia|apellíos=Gibson|nome=Owen|títulu=Barclays favourites to land Telegraph|url=http://www.theguardian.com/media/2004/jun/17/pressandpublishing.business|fechaacceso=23 de payares de 2014|obra=The Guardian|ubicación=Londres|idioma=inglés|fecha=17 de xunu de 2004}}</ref>
 
=== 2004–presente ===