Diferencies ente revisiones de «Tintoretto»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
Llinia 39:
[[Archivu:Accademia - Miracle of the Slave by Tintoretto.jpg|thumb|300px|''[[San Marcos lliberando al esclavu]]'', 1548, oliu sobre tela, Galería de l'Academia de Venecia.]]
 
Ente [[1548]] y 1563 pintó dellos llenzos de gran tamañu con escenes de la vida de san Marcos. Son representaciones caracterizaes por una acciónaición vehemente, desconocida hasta entós na pintura veneciana, con violentos [[escorzo]]s. De [[1548]] ye ''[[San Marcos lliberando al esclavu]]'', obra maestra innovadora qu'asitia'l so estilu. Foi bien celebrada, representando na actualidá una de les obres más destacaes de la [[Galería de l'Academia de Venecia]], que la presenta na mesma sala que ''Cena en casa de Levi'' (1573) de [[Veronés]].
 
La pintura de les parés y techos de la Escuela de San Marcos supunxo un enorme llabor y marca el desenvolvimientu personal del pintor. Esti edificiu puede considerase, anguaño, un santuariu alzáu por Tintoretto al so propiu xeniu. L'edificiu empezar en 1525 polos Lombardi, y tenía una lluz bien deficiente, asina que yera particularmente desaveniente pa cualesquier ornamentación pictórica.