Diferencies ente revisiones de «Condiciones normales de presión y temperatura»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Esfacer la revisión 2296526 de 47.61.46.147 (alderique)
Etiqueta: Desfacer
Llinia 1:
'''Condiciones normales de presión y temperatura''' (abreviao '''CNPT''') o '''presión y temperatura normales''' (abreviao '''PTN''' o '''TPN''') fai referencia a los valores de [[presión atmosférica]] y [[temperatura]] que imperan nun llaboratoriu.
 
La [[IUPAC]], una gran administración, Xunión Internacional de Química Pura y Aplicada (n'inglés: International Union of Pure and Applied Chemistry) define les condiciones normales como:'' "términu cualitativu, en función de la preferencia del investigador, qu'usualmente implica la presión ambiental y la temperatura del llugar"''. Preferiblemente les variables de temperatura y presión habríen ser tomaes como valores representativos de les condiciones reales (o rangu de condiciones) emplegaes nel estudiu.
 
El términu "Condiciones Normales" suel utilizase davezu pa la midida de volúmenes de [[Gas|gases]] en munchos campos de la ciencia, como en [[Termodinámica]] y [[Química]], correspondiéndose a una temperatura de 0 °C (o 273,15 K) y a una presión de 1 [[atmósfera (unidá)|atm]]. Por exemplu, el [[Volume molar|volume d'un mol]] de gas ideal en condiciones normales de presión y temperatura ye : PV = n RT -> V = 1×0,0821×273,15/1 =22,42  L; esto llévanos al valor clásicu: V = 22,4 L.