Diferencies ente revisiones de «Eclís llunar»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"vídeu" -"videu"
m iguo plurales
Llinia 492:
[[Cristóbal Colón]], nel so segundu viaxe a La Española, reparó l'eclís de Lluna del 14 al 15 de setiembre de [[1494]], y comparando les hores del empiezu y fin del mesmu coles rexistraes nes observaciones de [[Cádiz]] y [[São Vicente (Madeira)]] dedució definitivamente la esfericidad de la Tierra yá descrita por [[Claudio Ptolomeo|Ptolomeo]].
 
Valiéndose de les [[efemérides]] llunares, predixo y utilizó l'eclís llunar del 29 de febreru de [[1504]] pa llograr de los indíxenasindíxenes de [[Xamaica]] la cebera qu'aquellos se negaben a apurri-yos.
 
[[Juan López de Velasco]], qu'en [[1572]] foi nomáu cosmógrafu mayor del rei español [[Felipe II]], redactó por encargu d'ésti unes normes pa la correcta observación n'España y América del eclís de Lluna del añu [[1577]] y escurrió un preséu especial pa reparalo personalmente, unviando un modelu por que pudiera construyise fácilmente perdayuri. Poles observaciones realizaes pudo precisase la [[llargor (cartografía)|llargor]] de munchos puntos xeográficos.