Diferencies ente revisiones de «Mariano Melgarejo»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
m iguo plurales
Llinia 120:
El valor casi temerariu y la neciura brutal de Melgarejo son los materiales de los cualos fáense les lleendes, como nes ''anécdotes populares'' inda en circulación 140 años dempués de la so muerte, de coses que supuestamente fixo o non.
Dicíase que Melgarejo diera una inmensa cantidá de tierra a Brasil en cuenta de lo qu'él describió como un ''"magníficu caballu blancu "''. Les hestories dicen qu'un Ministru brasileñu presentóse ante Melgarejo con un caballu blancu y otros regalos. P'amosar la so apreciación, Melgarejo tomó un mapa de Bolivia, marcar col cascu del caballu y dio esa tierra, bien apostada polos indíxenasindíxenes bolivianos, como regalu al gobiernu brasileñu. Esto y otros incidentes, como la posesión y vienta de tierres nel "[[altiplanu]]" (el pandu altu) al más altu postor, quitó a virtualmente a tolos indíxenasindíxenes de les sos tierres nunes cuantes décades.
 
Cunten tamién qu'una vegada un guardia notó que Mariano Melgarejo (quien nun sabía lleer) tomó un periódicu pero al aviesu. Al informa-y el guardia sobre'l so error Melgarejo respondiólu: "¡Coyona! ¡El que sabe lleer, llee nomás".