Diferencies ente revisiones de «Abidjan»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correición de topónimos
mSin resumen de edición
Llinia 1:
{{revisáu|t=20190609145200}}
{{Llocalidá}}
 
'''Abdijan''' ye la principal ciudá de [[Costa de Marfil]], el so centru comercial y financieru más importante y ella so [[Capital (política)|capital]] alministrativa ente [[1933]] y [[1983]]. Tamién ye la capital del departamentu homónimu.
 
[[Archivu:Abidjan_Plateau.jpg|thumb|250px|left|Vista nocherniega del modernu centru urbanu de Le Plateau, el barriu de los negocios, al pie de la llaguna de Ébrié.]]
Asitiada a 5° 25' N y 4° 2' O, alcuéntrase edificada en cantu de la [[llaguna Ébrié]], sobre diverses penínsules ya islles axacentes, conectaes por pontes. Tien 3.796.677 habitantes ([[2006]]), 5.060.858 si tener en considerancia la área metropolitana, lo que la convierte na ciudá más poblada d'[[África Occidental]] dempués de [[Lagos]] ([[Nixeria]]) y una de les más habitaes del continente africanu.
 
El so importante puertu de mar, conectáuconeutáu a la mariña del [[golfu de Guinea]], ye unu de los principales de la rexón. Les sos industries principales son la alimentaria, l'automovilística, la testil y la química, na que destaca la producción de xabones. Nel departamentu de Abidjan alcuéntrase tamién una importante refinería petrolífera. Cerca del puertu alcuéntrase tamién l'Aeropuertu Internacional Félix Houphouët-Boigny.
 
Nun tiempu foi una de les ciudaes más prósperes y pacífiques d'África pero a partir del entamu de la guerra civil de [[2002]] convirtióse nuna de les más peligroses del continente, con frecuentes llevantamientos contra la población estranxera y una grave medría de la [[criminalidadcriminalidá]].{{ensin referencies}}
 
[[Categoría:Costa de Marfil]]