Diferencies ente revisiones de «Tártaros»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correición de topónimos (exónimu castellán): -"Vilna" -"Vilnius"
mSin resumen de edición
Llinia 5:
A finales del [[sieglu XX]] suponíen más de 10 millones. Una bona parte de los tártaros son musulmanes [[Sunismu|suníes]] pero tamién hai munchos tártaros cristianos ortodoxos. De fechu Tartaristán, y n'especial Kazán, alterna grandes mezquites con grandes ilesies ortodoxes. En Tartaristán el 51% de la población ye musulmana ente que'l restu correspuende na so mayoría a cristianos ortodoxos.
 
El dominiu rusu supunxo -en—en bona parte-parte— la so asimilación y rusificación.
 
Un pasu importante pa restablecer el réxime estatal del pueblu tártaru foi la proclamación de l'autonomía en 1920. El 30 d'agostu de 1990 foi aprobada la Declaración de la soberanía estatal de la República de Tatarstan.
Llinia 13:
Los actuales habitantes tártaros de [[Eurasia]] formen trés grandes grupos:
* los de [[Tártaros de Crimea|Crimea]], en [[Crimea]], [[Ucrania]], [[Bulgaria]], [[Rusia]], [[Lituania]], [[Polonia]], [[Rumanía]] y [[Turquía]].
* los del [[Cáucasu]], *
* y los de [[Sibires|Siberia]].
 
Por cuenta de la magnitú de les migraciones y amiestos ente distintos pueblos y la laxa usu del axetivu "tártaru", na actualidá cúntense como tártaros xentes que van dende l'aspeutu mongoloide nun estremu hasta'l caucasoide nel otru. Los tártaros orixinales de Mongolia paecíense más a'l invasores mongoles d'Asia Central.