Diferencies ente revisiones de «Brunexilda»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correición de topónimos
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
Llinia 87:
Les relaciones ente los hermanos fuéronse deteriorando cada vez más. Teodeberto II taba influyíu pola nobleza de Austrasia y Teoderico II emponíase más pol conseyu de Brunegilda que pol de los nobles de Borgoña. La mazana de la discordia foi una disputa por territorios.
 
Teoderico II de Borgoña y la so güela Brunegilda teníen en 612 una posición de poder, con grandes territorios conquistaos, y resolvieron atacar a Teodeberto II. Esti rei perdió la guerra rápido mientres esi mesmu añu. Foi [[Tonsura|tonsuráu]] —supuestamente por ordes de Brunegilda—, fechu que, según el costumes de la dómina, inhabilitar pa reasumir el tronu siquier hasta que-y volviera a crecer el pelo, y zarráu nun monasteriu al pie de el so fíu, onde morrieron el mesmu añu. Atribuyéronse estes muertes a Brunegilda, quien les ordenaría pa convertir al so nietu preferíu Teoderico II en indiscutido rei de Austrasía, anque les ordes bien pudieron partir directamentedireutamente del propiu Teoderico II.
 
Ye importante señalar que dempués de la muerte de Gregorio de Tours, en 594, los cronistes qu'escribieron sobre Brunegilda nin siquier fueron contemporaneos d'ella —a diferencia del gran historiador de los francos— y redactaron les sos cróniques munchos años dempués d'asocedíos los fechos. Presumir que por razones polítiques, facer dende una perspeutiva pocu oxetiva y intencionadamente desfavorable a Brunegilda pero nun hai demasiaes fontes históriques alternatives que narren estos acontecimientos.