Diferencies ente revisiones de «Disolvente»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
Llinia 19:
 
El calter volátil de los disolventes orgánicos fai qu'éstos se evaporen rápido nel aire, algamando concentraciones importantes n'espacios confinaos.
Los riesgos mayores pal ser humanu producir pola absorción d'éstos al traviés de la piel y por inhalación. El contautu directudireutu cola piel dexa que'l disolvente pase a los sangre, causando efectos inmediatos y a más llargu plazu.
 
P'amenorgar l'impactu medioambiental de los actuales disolventes orgánicos esisten una serie de sustances que pueden usase como alternatives, siendo los llamaos '''disolventes alternativos''' o '''nuevos disolventes''', pertenecientes a la caña de la [[química verde]], na que se pueden englobar los siguientes principios:
Llinia 87:
Los disolventes neotéricos o alternativos son compuestos colos que pretende sustituyise a los yá conocíos como disolventes convencionales nel so usu industrial, pola so importancia na proteición medioambiental, por cuenta de la so posibilidá de reutilización, recicláu y la so baxa o nula tosicidá.
 
La Xunión Europea estima qu'emite cada añu alredor de 10 millones de tonelaes de compuestos orgánicos volátiles procedentes de los carburantes y disolventes. En marzu de 1.999 aprobóse la DirectivaDireutiva (99/13) relativa a la llimitación de les emisiones de compuestos orgánicos volátiles debíes al usu de disolventes orgánicos en determinaes actividaes ya instalaciones”. Nesta directivadireutiva prevese amenorgar en dos tercios l'usu de compuestos orgánicos volátiles lliberaos na atmósfera pol usu de disolventes industriales. Una forma d'amenorgar esti usu de compuestos ye l'emplegu de los disolventes neotéricos.
 
La importancia del desenvolvimientu d'estos disolventes anicia primordialmente nel so costu, yá que al ser económicamente rentables, fai vidable'l so implementación nos procesos industriales.