Diferencies ente revisiones de «Dátil»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
Llinia 34:
Los fuexos tendrán de tener unes dimensiones lo suficientemente amplies n'anchor y fondura como p'afaer tol sistema radicular. La base del tueru tien de quedar al mesmu altor a la que taba enantes o llixeramente más soterráu, va afirmase bien el suelu alredor del cepellón y va dase darréu un abondosu riego. Cúbrese la superficie del suelu alredor del tueru con una bona capa de [[humus]] o "mulching", imposibilitando al empar la guañada de meruxes.
 
El sistema de plantíu y les distancies nel cultivu de la palmera datílera difieren cola variedá, pero un espaciado en cuadru o rectangular de más o menos 9-11 m, ye lo que xeneralmente s'encamienta. Los hijuelos pueden tresplantase directamentedireutamente dempués de que se-yos dixebrara de la palmera proxenitora o les palmeres nueves pueden caltenese en viveru un añu antes de tresplantase nel campu.
 
Nos palmerales cultivaos tiense un pie masculín por cada 25 pies femeninos, p'asegurar la fecundación, pos si nun hai que recurrir a la polinización artificial. P'asegurase de la naturaleza de los pies, suélense utilizar preferentemente pa la so reproducción los renuevos que producen les palmeres femes.