Diferencies ente revisiones de «Efeutu fotoeléctricu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Removing from Category:Ciencia de 1887 using Cat-a-lot
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
Llinia 34:
=== Lleis de la emisión fotoeléctrica ===
 
# Pa un [[metal]] y una frecuencia de radiación incidente daos, la cantidá de fotoelectrones emitíos ye [[proporcionalidad|directamentedireutamente proporcional]] a la intensidá de lluz incidente.<ref>{{Google books|7FOyZbb7q8UC|page =145}}</ref>
# Pa cada metal dao, esiste una cierta frecuencia mínima de radiación incidente debaxo de la cual nengún fotoelectrón puede ser emitíu. Esta frecuencia llámase frecuencia de corte, tamién conocida como "Frecuencia Umbral".
# Percima de la frecuencia de corte, la enerxía cinética máxima del fotoelectrón emitíu ye independiente de la intensidá de la lluz incidente, pero depende de la frecuencia de la lluz incidente.
Llinia 90:
== Efeutu fotoeléctricu na actualidá ==
 
L'efeutu fotoeléctricu ye la base de la producción de [[enerxía solar fotovoltaica]]. Esti principiu utilízase tamién pa la fabricación de célules utilizaes n'el detectores de llapada de les calderes de les grandes centrales termoeléctriques, según pa los sensores utilizaos nes cámares dixitales. Tamién s'utiliza en [[diodu|diodos]] fotosensibles tales como los que s'utilicen nes [[célula fotoeléctrica|célules fotovoltaicas]] y en n'[[electroscopiu|electroscopios]] o [[electrómetru|electrómetros]]. Na actualidá los materiales fotosensibles más utilizaos son, amás de los derivaos del [[cobre]] —agora en menor usu—, el [[siliciu]], que produz corrientes eléctriques mayores.
 
L'efeutu fotoeléctricu tamién se manifiesta en cuerpos espuestos a la lluz solar de forma enllargada. Por casu, les partícules de polvu de la superficie [[Lluna|llunar]] adquieren carga positiva debíu al impautu de fotones. Les partícules cargaes se repelen mutuamente alzándose de la superficie y formando una tenue atmósfera. Los satélites espaciales tamién adquieren carga eléctrica positiva nes sos superficies allumaes y negativa nes rexones escurecíes, polo que ye necesariu tener en cuenta estos efectos d'acumuladura de carga nel so diseñu.