Diferencies ente revisiones de «Grupos Antiterroristes de Lliberación»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 4:
Los GAL tuvieron activos dende [[1983]] a [[1987]] asesinando a 27 persones. Actuaron principalmente nel [[País Vascu francés]], anque tamién secuestraron, torturaron y cometieron delitos económicos en otres partes d'[[España]]. Los sos atentaos yeren dirixios escontra militantes de ETA, pero tamién escontra xente que nun taba rellacionada col terrorismu.
Ente los asesinatos tan los casos de [[José Antonio Lasa]] y [[José Ignacio Zabala]] n'ochobre de 1983 y el secuestru de [[Segundo Marey]] pocu tiempu dempués marcaron l'entamu del terrorismu de los GAL.
 
==Condenes==
Dalgunos de los condenaos pol Tribunal Supremu foron:
 
*José Barrionuevo, Ministru d'Interior, por secuestru y malversación de caudales públicos, a 10 años de prisión y 12 de inhabilitación absoluta.
 
*Rafael Vera, Secretariu d'Estado pa la Seguridá, por secuestru y malversación de caudales públicos, a 10 años de prisión y 12 de inhabilitación absoluta.
 
*Ricardo García Damborenea, Secretariu xeneral del PSOE en Vizcaya, por secuestru, a 7 años de prisión y 7 de inhabilitación.
 
*Francisco Álvarez, Xefe de la Llucha Antiterrorista, por secuestru y malversación de caudales públicos, a 9 años y seis meses de prisión y 11 de inhabilitación.
 
*Miguel Planchuelo, Xefe de la Brigada de Información de Bilbao, por secuestru y malversación de caudales públicos, a 9 años y seis meses de cercele.
 
*José Amedo, Subcomisario de la policía, por secuestro y malversación de caudales públicos, a 9 años y seis meses de prisión.
 
*Julián Sancristóbal, Gobernador civil de Vizcaya, por secuestro y malversación de caudales públicos, a 10 años de prisión y 12 de inhabilitación absoluta.
 
*Michel Domínguez, [[Policía]], por cómplice del delitu de secuestru, a 2 años, cuatro meses y un día de cercele, y a inhabilitación pol mesmo tiempu.
 
*Enrique Rodríguez Galindo, Xeneral de la [[Guardia Civil]], por detención illegal y asesinatu de Lasa y Zabala, a 75 años de cercele y a inhabilitación.[7] ,[8]
 
*Ángel Vaquero, ex Teniente Coronel de la Guardia civil, por detención illegal y asesinatu de Lasa y Zabala, a 69 años de carcele y a inhabilitación.[7]
 
*Julen Elgorriaga, ex Gobernador civil de Guipúzcoa, por detención illegal y asesinatu de Lasa y Zabala, a 71 años de cercele y a inhabilitación.[7]
 
 
[[Categoría:Política d'España]]
[[Categoría:Terrorismu]]
[[Categoría:Policía]]
[[Categoría:Guardia Civil]]
 
{{Entamu}}