Diferencies ente revisiones de «Estructura cristalina»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"reactividad" -"reactividá"
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
Llinia 38:
Les direiciones cristalográfiques son llinies xeométriques que xunen nodos (átomos, iones o molécules) d'un cristal. De la mesma, los planos cristalográficos son planos xeométricos que xunen nodos. Delles direiciones y planos tienen una mayor densidá de nodos. Estos planos d'alta densidá tienen una influencia nel comportamientu del cristal como sigue
 
* Propiedaes óptiques: L'índiz de refraición ta directamentedireutamente rellacionáu cola densidá (o fluctuaciones de densidá periódiques).
 
* Adsorción y reactividá: La adsorción física y les reacciones químiques producir n'o cerca d'átomos o molécules de superficie. Estos fenómenos son, por tanto, sensibles a la densidá de nodos.
Llinia 135:
Na [[Teoría del enllaz de valencia|teoría del enllaz de valencia resonante]], los factores que determinen la eleición d'unu ente les estructures cristalines alternatives d'un compuestu metálicu o intermetálico xiren alredor de la enerxía de resonancia de los enllaces ente les posiciones interatómicas. Ta claro que delles maneres de resonancia produciríen mayores contribuciones (seríen más estables mecánicamente qu'otros), y que en particular una relación simple ente'l númberu d'enllaces y el númberu de posiciones sería escepcional. El principiu resultante ye que s'acomuñar una estabilidá especial coles relaciones más simples o "númberos d'enllaz": 1/2, 1/3, 2/3, 1/4, 3/4, etc. La eleición de la estructura y el valor de la relación axial (que determina los llargores de los enllaces relativos) ye, poro, la resultancia del esfuerciu d'un átomu pa usar la so valencia na formación d'enllaces estables con númberos d'enllaces fraccionales simples.
 
Dempués de postular una correlación directadireuta ente la concentración d'electrones y l'estructura cristalina nes aleaciones de fase beta, Hume-Rothery analizó los enclinos de los puntos de fusión, compresibilidades y llargores d'enllaces en función del númberu de grupu na tabla periódica pa establecer un sistema de valencies de Los elementos de transición nel estáu metálicu. Esti tratamientu enfatizó asina la fuercia d'unión creciente en función del númberu de grupu. El funcionamientu de les fuercies direccionales se enfatizó nun artículu sobre la relación ente los híbridos d'enllaz y les estructures metáliques. La correlación resultante ente estructures electróniques y cristalines resumir nun solu parámetru, el pesu de los electrones d por híbridu orbital metálicu. El "pesu-d" calcula a 0,5, 0,7 y 0,9 pa les estructures fcc, hcp y bcc, respeutivamente. La relación ente los electrones d y l'estructura cristalina faise evidente.
 
Nes predicciones / simulaciones de la estructura cristalina, la periodicidad aplícase xeneralmente, yá que el sistema imaxínase como ilimitáu grande en toles direiciones. A partir d'una estructura triclinica ensin otra propiedá de simetría asumida, el sistema puede ser impulsáu a amosar delles propiedaes de simetría adicionales aplicando la segunda llei de Newton sobre les partícules na celda unitaria y una ecuación dinámica desenvuelta apocayá pa los vectores del periodu del sistema, inclusive si'l sistema ta suxetu a una tensión esterno.