Diferencies ente revisiones de «Evaporación»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-etro +etru )
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
Llinia 21:
:<math> Y = K * \left( {p_s - p_v} \right) </math>
 
qu'espresa la tasa de evaporación Y en forma directamentedireutamente proporcional a la diferencia ente la presión de vapor enchíu (p<sub>s</sub>) a la temperatura de l'agua, y la presión de vapor (p<sub>v</sub>) esistente nel aire circundante. La diferencia (p<sub>s</sub>-p<sub>v</sub>) denominar '''déficit higrométricu'''.
La presión de vapor p<sub>v</sub>, y per ende la evaporación Y, depende entós tantu de la temperatura de l'agua como del aire.<ref>[http://users.exa.unicen.edu.ar/~jdiez/files/cstierra/apuntes/unidá3.pdf UNIDÁ 3: Evaporación y Evapotranspiración. UNICEN - Universidá Nacional del Centru de la Provincia de Buenos Aires Pág.&nbsp;2.]</ref>
 
== Determinación de la evaporación ==
La evaporación puede midise en forma directadireuta dende pequeñes superficies d'agua natural o artificiales (tanques de evaporación) o al traviés d'[[tanque evaporimétrico|evaporímetros]] o [[lisímetro]]s.
Estos postreros tienen una superficie porosa enfiñida n'agua y allúguense en condiciones tales que la midida ye condicionada poles característiques meteorolóxiques de l'atmósfera, tales como grau higrométricu, temperatura, solazu, vientu, etc.