Diferencies ente revisiones de «Grabación y reproducción de soníu»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Hestoria +Historia )
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
Llinia 1:
[[Archivu:Ton_S.b,_tape_unit.jpg|thumb|200px|Grabador de la [[Segunda Guerra Mundial]] de [[Magnetófonu de bobina abierta|cinta magnética plástica]], esti aparatu foi'l más usáu pal rexistru y reproducción de soníu.]]
 
La '''reproducción y grabación de soníu''' ye la inscripción eléctrica o mecánica y la recreación de [[onda sonora]]s, como la voz, el [[cantar]], la [[música instrumental]] o efectos sonoros. Los dos clases principales de teunoloxíes de grabación de soníu son la [[Grabación analóxica de sonido|grabación analóxica]] y la [[Grabación dixital de sonido|grabación dixital]]. La grabación analóxica acústica llograr con un pequeñu micrófonu de diafragma que puede detectar cambeos na [[presión atmosférica]] (ondes de soníu acústiques) y grabales como ondes de sónido gráfiques nun mediu como un fonógrafu (nel qu'un estilete fai riegos [[helicoidal]]es sobre un [[cilindru de fonógrafu]]) o una [[cinta magnética]] (na que la corriente eléctrica del micrófonu ye convertíes a [[fluxu magnético|fluctuaciones electromagnétiques]] que modulan una señal eléctrica). La reproducción de soníu analóxicu ye'l procesu inversu, nel qu'un altavoz de diafragma de mayor tamañu causa cambeos na presión atmosférica pa formar ondes de soníu acústiques. Les ondes de soníu xeneraes por eletricidá tamién pueden ser grabaes directamentedireutamente por aciu dispositivos como los [[Pastilla (preséu eléctricu)|altavoces]] d'una [[guitarra eléctrica]] o un [[sintetizador]], ensin l'usu d'acústica nel procesu de grabación, más que la necesidá de los músicos d'escuchar que tan bien tán tocando mientres les sesiones de grabación.
 
La reproducción y grabación dixital usa les mesmes teunoloxíes analóxiques, col agregu de la digitalización de los datos y señales fonográfiques, dexando qu'éstos sían almacenaos y tresmitíos nuna mayor variedá de medios. Los datos numbéricos binarios dixitales son una representación de los puntos de vector periódicos nos datos analóxicos a una [[frecuencia de muestreo]] la mayoría de les vegaes demasiáu frecuente por que el oyíu humanu estreme diferencies na calidá. Les grabaciones dixitales nun tienen que tar necesariamente a una frecuencia de muestreo mayor, pero polo xeneral considerar de mayor calidá pol so menor interferencia por polvu o interferencia electromagnética na reproducción y un menor deterioru mecánicu por escomiu o mal manexu del mediu d'almacenamientu.
Llinia 40:
Ente que los soportes dixitales tán en plena espansión, los analóxicos escayeron de forma esponencial. Por casu, l'usu del [[software]] informáticu pa grabar y programar la programación condergó al [[magnetófonu de bobina abierta]] práuticamente a un meru papel d'oxetu de cultu testimonial. A la llarga, va tar confináu en museos. Igualmente, son menos frecuentes de topar los discos en formatu de [[LP|Llarga Duración]].
 
Sía como quier el soporte de la señal, grabada o directadireuta, estes señales eléctriques (en que foi tresformáu l'audiu), por aciu cableaxe, son introducíes n'otros equipos pa procesar la señal o amplificala. Estos equipos son les [[Mesa d'amiestos d'audio|meses de soníu]], [[preamplificador]]es o [[etapa de potencia amplificadores]]. Yá procesada y amplificada la señal, a la fin de la [[cadena d'audiu]], atópase'l [[altavoz]] o altavoces.
 
Nel altavoz, (que ye un [[transductor electroacústicu]]), la señal eléctrica ye convertida nuevamente en variaciones de presión sonora (esto ye, en [[soníu]]).