Diferencies ente revisiones de «Gurú Nanak Dev Ji»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"a'l" -"a los"
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
Llinia 58:
 
Foi en [[Sultanpur]] onde Nanak Dev formalizaría los trés importantes pilastres del [[sij dharam|sijismo]]:
* Prauticar directamentedireutamente la [[meditación]] divina (el ''simran'') y cantar el nome de Dios (el ''naam japna'').
* Ser amu de casa (esto ye, nun vivir al marxe del mundu, como los [[sacerdote]]s y los [[ermitañu|ermitaños]] [[hindús]]) y prauticar el denimado ''kirat karni'', que consiste en ganar dineru honestamente, tar bien mental y físicamente y aceptar les bendiciones y regalos de Dios.
* Compartir el dineru dientro de la comunidá al traviés del consumu colectivu (denomináu ''wand kay shako'').
Llinia 101:
Ensin importar ónde diba, Gurú Nanak siempres falaba en contra de los rituales relixosos que según él nun conteníen nada, como les pelegrinaciones, el [[sistema de castes]], el suicidiu obligatoriu de vilbes (la [[tradición sati|tradición ''sati'']]) mientres el funeral de los sos homes y de la dependencia en llibros p'aprender sobre la verdadera relixón. Estos fueron fundamentalmente los principios que fueron definir les sos enseñances xenerales.
 
Gurú nunca dixo directamentedireutamente que lu siguieren a él dende'l puntu de vista relixosu; al contrariu, convenía a los musulmanes a que fueren bonos y verdaderos musulmanes y a los hindús a que fueren bonos y verdaderos hindús.
 
=== El pueblu de Kartapur ===