Diferencies ente revisiones de «Interfaz de datos distribuyida por fibra»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"empléu" +"emplegu"
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
Llinia 29:
La rede FDDI tien un ciclu de reló de 125 [[MHz]] y utiliza un esquema de codificación 4B/5B que dexa al usuariu llograr una velocidá máxima de tresmisión de datos de 100 Mbps. Agora bien, la tasa de bits que la rede ye capaz de soportar efectivamente puede superar el 95% de la velocidá de tresmisión máxima. Con FDDI ye posible tresmitir una [[trama de rede]], o diverses trames de tamañu variable d'hasta 4500 bytes mientres el mesmu accesu. El tamañu de trama máximu de 4500 bytes ta determináu pola técnica de codificación 4B/5B de FDDI.
 
Les especificaciones de FDDI dexen qu'esistan un máximu de 500 estaciones FDDI (conexones físiques) directamentedireutamente sobre cada aníu paralelu. Les estaciones FDDI utilicen una direición de 45 bytes, definida pola [[IEEE]]. La oficina de normalización del IEEE alministra la asignación de les direiciones a toles estaciones FDDI.
 
El cable de fibra multimodo con un diámetru esterior del nucleu de 62.5 micrones (um) y un diámetru esterior del revestimiento de 125 μm (62.5/125) ye'l tipu de mediu col qu'empezó a operar la rede FDDI. Esto debe a que l'estándar FDDI especifica les característiques d'estación a estación y de cable de planta sobre la base del cable 62.5/125 p'apurrir un puertu de referencia común que dexa verificar si esiste conformidá.