Diferencies ente revisiones de «Palo Alto (California)»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plurales
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
Llinia 35:
== Gobiernu local ==
 
Palu Alto constituyóse en 1894, y en 1909 creó, per carta municipal, un gobiernu local que consta d'un Conseyu de la Ciudá de quince miembros, con responsabilidaes pa les distintes funciones gubernamentales delegaes a los comités designaos. En 1950, el Conceyu aprobó un Conceyu municipal. Dellos comités designaos va siguir asesorando al Conceyu en temes especializaes, tales como la planificación del usu del suelu, los servicios públicos, y les biblioteques, pero estos comités yá nun tienen autoridá directadireuta sobre'l personal de la ciudá. Anguaño, el Conceyu cunta con namái nueve miembros.
 
Los términos del Alcalde y Vice-Alcalde son per un añu y vencen na primer xunta en xineru. La Eleición Municipal Xeneral celebra'l primer martes dempués del primer llunes de payares, nos años impares. Términos del Conseyu son pa cuatro años. Un ex alcalde describió una vegada la so posición como "Tengo un llugar de estacionamiento; eso ye tou".
Llinia 68:
[[Archivu:PaloAltoCommunityHouse.jpg|250px|thumb|L'antigua Community House de Palu Altu.]]El ciclismu ye una manera popular de tresporte en Palu Altu. 9.5% de los residentes viaxa en bicicleta al trabayu, el porcentaxe más altu de cualquier ciudá na área de la badea, y la tercera más alta nos Estaos Xuníos, dempués de que Davis, California y Boulder, Coloriáu. Dende l'añu 2003, de Palu Altu recibió un estáu de bicicletes friendly Comunidá de "Gold" de la Lliga de Ciclistes Americanos. Ye tamién el llugar de nacencia y el llar de la bici Arcu.
 
El terrén planu de la ciudá les munches cais residenciales seles y la solombra de los árboles ufierten comodidá y seguridá a los ciclistes, y el clima templáu fai que'l ciclismu vease afeutáu positivamente. Palu Altu foi pionera nel conceutu de la bicicleta bulevar na década de 1980, por cuenta de; la meyora de la cai residencial Bryant en dar prioridá a ciclistes por aciu la eliminación de les señales d'altu, brindando señales especiales de tráficu, y l'instalación de desviadores de tráficu, y una ponte de la bicicleta piatonal sobre Mataderu Creek. Sicasí, cais arteriales ocupaes que de cutiu ufierten la ruta más rápida y directadireuta a munchos destinos, son peligroses pa los ciclistes por cuenta de los altos volumes de tráficu y la falta de carriles bici. El Camín Real, Alma de la cai, y Cai y Middlefield caminos, toos identificaos como "d'alta prioridá" pa la adición de carriles bici p'ameyorar la seguridá pol Palu Altu Plan de Tresporte de la bicicleta de 2003, entá nun contienen disposiciones pa los ciclistes.
 
=== Caminando ===