Diferencies ente revisiones de «Panel solar»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
Llinia 28:
Los materiales pa celdes solares suelen ser [[siliciu cristalino]] o [[arseniuro de galio]]. Los cristales de arseniuro de galio fabríquense especialmente pa usu fotovoltaico, ente que los cristales de siliciu tán disponibles en lingotes normalizaos, más baratos, producíos principalmente pal consumu de la industria [[microelectrónica]]. El siliciu policristalino tien una menor eficacia de conversión, pero tamién menor costu.
 
Cuando s'espón a lluz solar directadireuta, una celda de siliciu de 6 cm de diámetru puede producir una corriente d'alredor 0,5 [[Amperiu|A]] a 0,5 [[Voltiu|V]] (equivalente a un promediu de 90 W/m², nun campu de de normal 50-150 W/m², dependiendo del rellumu solar y la eficencia de la celda). El arseniuro de galio ye más eficaz que'l siliciu, pero tamién más costosu.
 
Les célules de [[siliciu]] más emplegaes nos paneles fotovoltaicos puede estremase en trés subcategorías:
Llinia 40:
Les estructures pa fondiar los paneles solares son xeneralmente de [[aluminiu]] con tornillería de [[aceru inoxidable]] p'asegurar una máxima llixereza y una mayor durabilidá nel tiempu. Les estructures tienen midíes estándar pa la superficie, orientación y enclín —tantu n'horizontal, como en vertical—.
 
La estructura suel tar compuesta de d'[[ángulu|ángulos]] d'aluminiu, carril de fixación, triángulu, torniellos de anclaje (triángulu-ángulu), [[torniellu allen]] (xeneralmente de [[tuerca]] cuadrada, pa la fixación del módulu) y [[pinza zeta]] —pa la fixación del módulu y que les sos dimensiones dependen de la espesura del módulu—.<ref>{{Cita web |url=http://www.renovablesonline.es/fotovoltaica/estructures/ |título=Anovables online |fechaacceso=3 de payares de 2015 |obra=renovablesonline.es}}</ref>
 
=== Usu de la enerxía ===