Diferencies ente revisiones de «Skype»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
Llinia 16:
En septiembre de 2005 la empresa foi mercada por eBay por 5900 millones de dólares. Sicasí, en xunetu de 2009 los desarrolladores antiguos del sistema demandaron a [[eBay]] porque les llicencies de [[Joltid]] (qu'aprove los códigos qu'utiliza'l nucleu del sistema y que ye una subsidiaria de los antiguos dueños) habíen caducáu y eBay taba infringiendo los sos derechos al siguir usándoles.<ref name="Genbeta1">[http://www.genbeta.com/actualidá/skype-pon-en-graves-apiertos-a-ebay-y-apeligra-como-serviciu Genbeta. Skype pon en graves apiertos a eBay y apeligra como serviciu]</ref> Finalmente y al nun poder reemplazar la teunoloxía que taba siendo infringida, eBay vendió'l 70&nbsp;% de la so participación de Skype a Silver Lake Partners, un grupu que sí inclúi a Joltid.<ref name="Genbeta2">[http://www.genbeta.com/voz-ip/ebay-completa-la vienta-de-skype-por-2750-millones-de-forgares Genbeta. eBay completa la vienta de Skype por 2750 millones de dólares]</ref>
 
N'ochobre de 2010, Skype 5.0 para [[Windows]] foi lliberada con un conxuntu de complementos y nueves funciones, ente les más importantes, la inclusión d'una pestaña de [[Facebook]] que dexa a los sos usuarios unviar mensaxes SMS, efectuar [[chat]] o llamar a los sos amigos de Facebook, directamentedireutamente del Feed de Noticies. Per otra parte la versión 5 empioró la usabilidad de la pantalla compartida y del accesu a los teléfonos de los contactos.<ref>[http://www.usabilitycounts.com/2011/02/24/five-reasons-why-skype-5-0-for-mac-sucks/ Five Reasons Why Skype 5.0 for Mac Sucks]</ref>
 
El 10 de mayu de 2011 [[Microsoft]] anunció la compra completa de Skype por 8500 millones de dólares.<ref name="Elpais">[http://www.elpais.com/articulo/tecnologia/Microsoft/merca/Skype/5920/millones/euros/elpeputec/20110510elpeputec_1/Tes El País. Microsoft merca Skype por 8500 millones de dólares]</ref>
Llinia 43:
Skype al cuntar colos servicios de voz, datos, fax, contestador automáticu, conferencia y [[videoconferencia|videollamada]], puede caltener comunicación ensin costo y a baxu costo, ente usuarios de Skype, teléfonos móviles, teléfonos de rede fixa, fax, videoconferencias y obviamente testu, ente los usuarios en dambes direiciones comunicacionales.
 
Tamién, Skype dexa la esviadura de llamaes y mensaxes de testu, lo cual significa que los usuarios del sistema con númberu telefónicu Skype asignáu, pueden recibir les llamaes o mensaxes directamentedireutamente nel so ordenador, o xenerar la esviadura d'estos a un teléfonu móvil o bien de rede fixa, nel casu de llamaes.
 
=== Sistemes operativos compatibles ===
Llinia 85:
Skype utiliza un [[Protocolu de comunicaciones|protocolo]] [[software propietariu|privativu]] de telefonía VoIP. Parte de la teunoloxía usada por Skype pertenecen a Joltid Ltd. Corporation. La gran diferencia ente esti software y otros estándar d'análoga funcionalidad, ye que Skype opera con base nel modelu [[P2P]] (orixinalmente usáu nel software [[Kazaa]] en 2001) en vegada del avezáu modelu [[Veceru-Servidor]]. Nótese que'l modelu más popular, [[Session Initiation Protocol|SIP]], de VoIP tamién ye P2P, pero'l so implementación xeneralmente rique'l so rexistru nun servidor.
 
L'ésitu de Skype mora na gran compresión de datos que realiza, ensin afectar práuticamente a la calidá de la tresmisión de voz, y n'establecer una conexón con un [[Clúster (informática)|clúster]] de [[servidor]]es (servidores redundantes) de Skype pa empecipiar la sesión de comunicación, mientres la que se devuelve la llista de contactos. Cuando s'empecipió la llamada, establezse una conexón directadireuta col dispositivu de la persona.
 
L'aplicación foi orixinalmente desenvuelta en llinguaxe [[Llinguaxe de programación DaVinci|Davinci]] usando la redolada [[Delphi]]; más tarde foi portáu a [[GNU/Linux]], faciendo usu de les [[Biblioteca (informática)|biblioteques]] [[Qt (biblioteca)|Qt]].