Diferencies ente revisiones de «TiVo»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
Llinia 1:
{{referencies|t=20140107}}
'''TiVo''' Mazara ye una [[teunoloxía]] que dexa grabar el conteníu de la [[televisión]], pero a diferencia de los clásicos [[Videograbadora|videos]], facer nun [[discu duru]] que dexa almacenar ente 80 y 300 hores de programación recibida al traviés del [[Televisión per cable|cable]], cableo9 dixital, transmisión satélite o la tradicional [[antena]]. TiVo contrátase vía suscripción y dexa escoyer series, actores o eventos a almacenar vía menú, ensin esmolición por cambeos na programación, retrasos, cintes y de programar n'absolutu cualquier reló. Pero más qu'un dispositivu, la compañía TiVo creó toa una categoría de productos cuando en [[1997]] presentó'l so primera grabador de video dixital pal llar (Dixital Video Recorder, "[[DVR]]"). La creación de la firma estauxunidense inauguró la capacidá de poner posa a la televisión en directudireutu. Gracies a TiVo, l'espectador puede esfrutar del so programa favoritu, detener la imaxe, alloñar de la televisión pol tiempu que quiera y retomar la tresmisión nel puntu esactu nel cual quedó yá que, mentanto, el DVR almacena automáticamente el programa o película nel so discu duru. Otra característica de la mayoríao8 de los [[DVR]] ye qu'acuten una porción del discu pa un "[[buffer de datos|buffer]]", que graba y caltién costantemente almacenada la última hora de tresmisión en vivu. Esto significa que si l'espectador llega a la casa 10 minutos dempués de qu'empezara la emisión, puede reculase esos 10 minutos y ondisfrutarla dende'l principiu. Al camudar de canal el buffer empieza a grabar nuevamente.
 
==La disponibilidad del serviciu==
Llinia 12:
 
'''Omisión d'anuncios y busca de publicidá específico:'''
A mediaos de [[2006]], TiVo llanzó la posibilidá d'escoyer los anuncios col sistema ''TiVo Product Watch''. Asina, el suscriptores de TiVo pueden buscar y escoyer los anuncios, ordenar por duración (d'un minutu a una hora), y éstos únviense directamentedireutamente a los sos dispositivos, onde queden almacenaos pa poder ser vistos en cualquier momentu.
 
'''TivoToGo:''' Una meyora del [[software]] ye "TiVo Togo" que dende xineru de 2006 dexa a'l suscriptores tresferir los programes de televisión tantu a los sos computadores portátiles como a los aparatos [[iPod]], d'[[Apple Inc.|Apple]], y [[PlayStation]], de [[Sony]]. El so oxetivu ye estender el serviciu a otros aparatos electrónicos nun futuru próximu, y amplialo por que los sos veceros puedan aportar a conteníos grabaos en cualquier sitiu al traviés de [[Internet]]. Va Ser necesaria la descarga d'un programa gratis dende la páxina web de TiVo. Cada usuariu va tener un códigu d'accesu y contraseña colo que pretende acutase la tresferencia de conteníos grabaos a los habitantes d'una sola casa con dellos aparatos. Pa evitar posibles problemes de derechos de propiedá con los productores de [[Hollywood]], TiVo sorraya que'l nuevu sistema de grabación y tresferencia de conteníos ye puramente pa usu personal.
Llinia 34:
En [[Venezuela]], [[Ecuador]] y [[Colombia]] la empresa [[DirecTV]] ufierta'l serviciu DirecTV Plus, que tien dalgunes de les funcionalidades de TiVo.
 
N'[[Uruguái]], delles empreses de televisión per cable ufierten un sistema similar al de TiVo, al dexar pausar, rebobinar y grabar tresmisiones en vivu. Dalgunes d'elles son Montecable, Nuevu Sieglu y DirectTVDireutTV, col so serviciu DirectTVDireutTV Plus.
 
== Enllaces esternos ==