Diferencies ente revisiones de «Válvula termoiónica»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"originalmente" +"orixinalmente"
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
Llinia 34:
Físicamente, el cátodu, consiste nun filamentu de [[wolframiu]], recubiertu por una sustanza rica n'electrones llibres, que se calecer por aciu el pasu d'una corriente. L'ánodu ta formáu por una placa metálica qu'arrodia al filamentu a una cierta distancia y a la que s'aplica un potencial positivu. Por constar de dos electrodos a la válvula antes descrita denominar ''[[diodu]]''.
 
En cuantes que la función de cátodu ye realizada directamentedireutamente pol filamentu, tratar d'una válvula de ''caldéu directudireutu''.
 
Cuando quieren llograse mayores corrientes al traviés de la válvula y un aislamientu eléctricu ente la fonte de corriente de caldéu del filamentu y la d'ánodu-cátodu, utilízase un cátodu independiente constituyíu por un pequeñu tubu metálicu revistíu o "pintáu" con dalgún material rico n'electrones llibres, como'l [[óxidu de torio]], qu'arrodia'l filamentu, aislláu eléctricamente, pero bien próximu a él pa poder calecer afechiscamente. Nesti casu la válvula denominar de ''caldéu indirectu'', pudiendo entós la corriente del caldéu ser inclusive alterna. Nesti tipu de válvules el filamentu solo ye l'elementu calefactor y nun se considera un electrodu activu. Al tar los filamentos aisllaos pueden conectase xuntos (en serie o paralelu) los filamentos de toles válvules del equipu, lo que nun ye posible con cátodos de caldéu directudireutu.
 
Si amiéstense otros electrodos ente ánodu y cátodu (llamaos rejillas) puede controlase o modular el fluxu d'electrones que lleguen al ánodu, d'ende la denominación de válvula.
Llinia 54:
El filamentu ye l'órganu calefactor qu'apurre la enerxía abonda por que'l cátodu emita una cantidá d'electrones afecha.
 
Nes primeres válvules, el filamentu tamién actuaba como cátodu (cátodu de caldéu directudireutu). Darréu dixebráronse les funciones, quedando'l filamentu namái como calefactor y el cátodu como electrodu separáu (cátodu de caldéu indirectu). Dambes formes convivieron yá que el caldéu directudireutu ameyora la tresferencia térmica ente'l cátodu y el filamentu, ente que'l caldéu indirectu simplifica grandemente'l diseñu de los circuitos y dexa optimizar cada unu de los electrodos.
 
El filamentu, al tar caliente, vese sometíu al efeuto de sublimación del material de la so superficie, esto ye, el so pasu al estáu gaseosu, lo que va amenorgando la so seición en ciertos puntos qu'agora se calecer más que'l restu, aumentando la sublimación nellos hasta que'l filamentu ruémpese. Esti efeutu mengua descomanadamente si trabayar a temperatures baxes con materiales d'altu puntu de fusión (wolframiu...). Por ello la temperatura de los filamentos foi baxando.
Llinia 70:
 
=== Ánodos ===
L'ánodu recibe'l fluxu d'electrones que, na mayoría de les válvules, fueron aceleraos hasta adquirir gran enerxía que tresfieren al ánodu cuando topeten contra él. Por ello, los ánodos de les válvules de potencia son grandes, munches vegaes masivos y formen parte del propiu cuerpu de la válvula, pudiendo esfrecese directamentedireutamente dende l'esterior, por contautu con una superficie fría, aire a presión, vapor d'agua, etc. Enantes, la refrigeración d'ánodu realizábase fundamentalmente por radiación, polo que les angüeñes de vidriu yeren grandes y separaes del ánodu, por que ésti pudiera adquirir gran temperatura.
 
La emisión secundaria ye un efeutu, de normal indeseable, que se produz nel ánodu, cuando los electrones incidentes, de gran enerxía, arrinquen electrones del metal. Anque en delles válvules esti efeutu aprovechar pa llograr ganancia, na mayoría d'elles degrada la señal y tien d'evitase.