Diferencies ente revisiones de «Condiciones normales de presión y temperatura»

Contenido eliminado Contenido añadido
Esfacer la revisión 2296526 de 47.61.46.147 (alderique)
Etiqueta: Desfacer
Sin resumen de edición
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Llinia 3:
La [[IUPAC]], Xunión Internacional de Química Pura y Aplicada (n'inglés: International Union of Pure and Applied Chemistry) define les condiciones normales como:'' "términu cualitativu, en función de la preferencia del investigador, qu'usualmente implica la presión ambiental y la temperatura del llugar"''. Preferiblemente les variables de temperatura y presión habríen ser tomaes como valores representativos de les condiciones reales (o rangu de condiciones) emplegaes nel estudiu.
 
El términu "Condiciones Normales" suel utilizase davezu pa la midida de volúmenes de [[Gas|gases]] en munchos campos de la ciencia, como en [[Termodinámica]] y [[Química]], correspondiéndose a una temperatura de 0 °C (o 273,15 K) y a una presión de 1 [[atmósfera (unidá)|atm]]. Por exempluejemplo, el [[Volume molar|volume d'de un mol]] de gas ideal en condiciones normales de presión y temperatura ye : PV = n RT -> V = 1×0,0821×273,15/1 =22,42  L; esto llévanosllevados al valor clásicuclásico: V = 22,4 L.
 
N'electroquímica y n'otresotras ramesramas de la química nes que s'usen disoluciones aguoses, leslas condiciones normales correspuendencorresponden a una presión de 1 atm y una temperatura de 298,15 K (25 °C). Asina, por exempluejemplo, defínese internacionalmente la escala de potenciales normales d'electrodude electrodo.
 
Nota a tener en cuenta:
 
Les CNPT, siguiendo los criterios de la IUPAC, nunno se correspuendencorresponden a unos valores bien definíos (invariables), como ye'lel casucaso de leslas condiciones estándar de presión y temperatura. Sicasí, la bibliografía científico esistente ye bien variable con respeutorespecto a la definición de les CNPT. A esto haihay qu'añedirque añadir la esistencia d'de otros estándares, aparte del propuestupropuesto polapor la IUPAC (p. ex. el del [[NIST]]). Esta situación produzproduce incertidumeincertidumbre y discutiniudiscutinuo al utilizar estos términos, mesmomismo dientrodentro de la comunidácomunidad científica.
 
== Ver tamién ==