Diferencies ente revisiones de «Windows Me»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
Llinia 48:
* '''[[Restaurar sistema]]:''' Sistema de siguimientu y de reversión, que foi creáu pa simplificar la localización y arreglu de falles. Foi pensáu pa trabayar como «rede de seguridá» de cuenta que si la instalación d'un programa o controlador incompatible afecta a la estabilidá del sistema, l'usuariu puede desfaer la instalación y tornar al sistema a un estáu previu. Esto fai supervisando los cambeos nos archivos del sistema y del rexistru de Windows (Restaurar sistema nun ye un programa de copia de seguridá). Restaurar sistema puede comprometer la estabilidá si escuéyese crear un puntu de comprobación del sistema mientres un usuariu tar utilizando, y cuidao que'l so métodu de siguimientu nun pierde de vista los cambeos fechos, ye bastante senciellu que dexe restaurar un [[virus informáticu|virus]] que l'usuariu quitara primeramente.
 
* '''Proteición d'archivos del sistema:''' Primero foi introducíu con Windows 2000 (como proteición d'archivos de Windows), ampliando les capacidaes introducíes col System File Checker en Windows 98. La proteición del ficheru del sistema ta pensáu pa protexer archivos del sistema contra'l cambéu y los daños d'una manera silencioso y tresparente al usuariu. Cuando la proteición d'archivu ta actuando, si reemplázase un archivu del sistema d'una manera insegura (aición de virus, troyanos o [[malware]]) Windows Restáurame darréu y silenciosamente la copia orixinal. Esta copia tomar d'una carpeta de reserva del discu duru o directamentedireutamente del CD d'instalación de Windows Me si nun s'atopa felicidá copia en nenguna de les opciones buscaes por defectu por Windows. Si nun hai tal CD na unidá, un cuadru de diálogu sollerta al usuariu sobre'l problema y solicita qu'el CD tea ensertáu. Los mesmos procedimientos asoceden si suprímese un ficheru del sistema. La proteición d'Archivos del sistema ye una teunoloxía distinta de Restaurar Sistema y nun se debe confundir con ésta. Restaurar Sistema caltién un ampliu sistema d'archivos cambiantes incluyendo usos agregaos y datos de la configuración del usuariu almacenaos en delles ocasiones nos puntos específicos creaos pol usuariu, ente que la proteición d'archivu de Windows protexe archivos del sistema operativu ensin actuación del usuariu.
 
* '''Nueves opciones del TCP/IP:''' Windows Inclúyeme meyores de les configuraciones de les redes y arquitectures importaes de Windows 2000 y una nueva implementación de la pila [[TCP/IP]], qu'ufierten un funcionamientu más confiable y sobremanera, más estable.