Diferencies ente revisiones de «Black Swan»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
Llinia 7:
== Argumentu ==
Nina Sayers ([[Natalie Portman]]), ye una nueva ya introvertida baillarina nuna prestixosa compañía de ballet de Nueva York. Vive cola so madre, Erica ([[Barbara Hershey]]), que ye una ex baillarina y quien la consentir y tratar como una neña.
La compañía ta preparándose p'abrir la temporada con Llagu de los Cisnes. El direutor, Thomas Leroy ([[Vincent Cassel]]), tien qu'emitir una nueva baillarina principal dempués d'obligar a Beth Macintyre ([[Winona Ryder]]) a la xubilación. Thomas quier que la mesma baillarina retrate tantu al inocente y fráxil Cisne Blanco, como al ximielgu sensual escuru, Black Swan. Nina audiciona pa la obra, realizando a la perfección el Cisne Blanco, pero non del tou capaz d'emular les característiquescarauterístiques del Black Swan. Anque Nina nun lo realiza bien mientres la so audición, averar a Thomas y píde-y que la reconsidere como'l papel principal. Él diz-y qu'ella ye la baillarina ideal pa interpretar el Cisne Blanco, pero escarez de la pasión necesaria pa representar correchamente'l Black Swan.
 
Nina nun principiu a remolera acepta esto y decide abandonar cuando Thomas detener y -y regaña por arrenunciar con demasiada facilidá. Anque allaba la so técnica, critica la so actuación maquinal, diciendo que nin una sola vegada ver perdese a sigo mesma. Nina diz qu'ella quier ser perfecta, a la que Thomas retruca diciendo que la perfección nun ye sobre'l control, tratar de "dexase dir". Cuando Thomas besa a encomalo a Nina, qu'amuesa un cambéu de calter y muérdelu, él convéncese de da-y el papel a ella como la Reina Cisne. Beth alcoholizada, enfrenta airadamente a Tomás y Nina. Más tarde ye pillada por un coche y queda gravemente mancada, a lo que Thomas abarrunta que foi un intentu de suicidiu. Nina empieza a ser testigu de sucesos estraños. Thomas, pela so parte, conviértese cada vez más críticu del so baille "frígido" y aconséya-y dexar de ser perfeccionista y perdese nel papel. Thomas pon-y d'exemplu a Lily ([[Mila Kunis]]), una baillarina recién llegada a la compañía, a quien describe como carente de la técnica impecable de Nina, pero que tien una calidá desinhibida que Nina nun demostró. La relación ente los dos baillarines ye tirante por cuenta de les indiscreciones de Lily. Una nueche, Lily apaez nel apartamentu de Nina pa convidala a salir. Nina ye duldosu de primeres, pero como ta decidida a remontase contra la so madre, sale con Lily.