Diferencies ente revisiones de «Ciencia de materiales»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-título = +títulu =)
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
Llinia 10:
Les primeres civilizaciones tuvieron una disponiblidad bastante más amenorgada de distintos materiales que les civilizaciones más tecnificadas. Primeramente namái se disponía de materiales naturales o seminaturales como piedres, madera, magre, pieles, etc. Los metales non-preciosos raramente atópase na naturaleza, sinón que tán en formes de minerales y ríquese un procesu de separación del metal puro a partir del mineral correspondiente. Col intre del tiempu, en diverses árees del planeta llegar a técniques pa producir materiales con nueves propiedaes cimeres a les de los naturales (principalmente [[aleación|aleaciones]]).
 
Fai relativamente pocu tiempu que los científicos llegaron a entender la relación ente elementos estructurales de los materiales y les sos propiedaes. Esta conocencia, adquiríu nos postreros 200 años aproximao, capacitar, n'alto grau, pa modificar o afaer les característiquescarauterístiques de los materiales. Quiciabes unu de los científicos más relevantes nesti campu fuera [[Willard Gibbs]] al demostrar la relación ente les propiedaes d'un material y el so microestructura.
 
Desenvolviéronse decenes de miles de materiales distintos con característiquescarauterístiques bien especiales pa satisfaer les necesidaes de la nuesa moderna y complexa sociedá, tratar de metales, plásticos, vidrios y fibres. Una de les grandes revoluciones d'esta ciencia foi'l descubrimientu de les distintes fases térmiques de los metales y, cuantimás, del [[aceru]]. Anguaño los adelantos electrónicos más sofisticaos basar en componentes denominaos materiales [[semiconductor]]es.
 
La hestoria de la humanidá tuvo amestada estrechamente al tipu de materiales que cada sociedá desenvolvió. Ye por esto que se conocen delles etapes históriques nesti sentíu, ensin que necesariamente esista una fecha esacta, o inclusive, dándose en distintos momentos nes distintes sociedaes humanes.