Diferencies ente revisiones de «Cultural y Deportiva Leonesa»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-hestóricu +históricu)
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
Llinia 2315:
Aquella crisis de 1948 sacó la parte más arrogante de la ciudá. El Maestranza, otru gran equipu de la ciudá, formáu por militares de la Base Aérea de La Virxe del Camín, dexó'l so estadiu, allugáu nel barriu d'El Ejido, por que la Cultural pudera completar aquel resurdir del branu del 48.
 
La tribuna de La Corredera treslladóse ellí, y adulces, el campu foise ampliando hasta poder allugar públicu polos cuatro llaos del campu. Presidir un característicucarauterísticu marcador circular.
 
Nesti estadiu la Cultural vivió'l so meyor momentu. Xubió a Primer División el 10 d'abril de 1955 y debutó en dicha categoría'l 11 de setiembre d'esi mesmu añu. El postreru partíu ellí apostáu foi ante la Valencia, nel que los lleoneses vencíen por trés goles a cero. Los problemes d'espaciu llevaron a la nuesa Cultu a una nueva casa, y el Ejido, hasta la so baltadera pocos años dempués, foi'l feudu de la cantera lleonesa.
Llinia 2323:
El 23 d'ochobre de 1955 ante unes 27.000 persones (más del doble de la so capacidá) inaugurábase l'estadiu de La Puentecilla ante'l Athletic de Bilbao. Tres tantos años, per primer vegada la Cultural tenía un auténticu feudu nel que faer valir el so potencial en Primer División.
 
Les instalaciones fueron ameyorando adulces. Por casu, nun tuvo lluces fixes hasta los años 70. El característicucarauterísticu marcador del fondu norte, conocíu ente l'afición como “Marcador Dardu”, informaba simultáneamente de les resultaos de primer División y convirtióse na principal seña d'identidá de la cortil.
 
La so modestia fixo qu'el so deterioru fuera rápidu y yá a finales de los 70 presentaba serios defectos, sobremanera nos vestuarios. Aun así la situación nun camudó hasta los años 90, cuando'l Conceyu, propietariu del campu, reformó los vestuarios pensando en faer una remodelación total del mesmu. Sicasí optóse por otres soluciones y el 31 d'ochobre de 1998 xugaron ante'l Barakaldo el postreru partíu nesta cortil, cerrando cuatro décades d'hestoria del culturalismu.
Llinia 2341:
Otros importantes partíos qu'apostó fueron como see de la seleición española sub-21 y de l'absoluta en dos causes, ante Armenia en 2003 y ante Costa Rica en 2015.
 
Les característiquescarauterístiques del estadiu faen que sía un llugar ideal por que Lleón tenga un estadiu a la so midida, un feudu ideal por que nuesa Cultu xuegue en Segunda División y, por qué nun suañar, competir en cotes más altes.
 
=== Ciudá deportiva ===