Diferencies ente revisiones de «César Borgia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
Llinia 189:
 
* Tamién nos reflexa cómo ye asesináu'l so hermanu Juan pol so hermanu menor, Jofré, por cuenta de los celos que nél provocaba la relación del so hermanu cola so esposa [[Sancha de Aragón y Gazela|Sancha]].
La visión que Puzo danos del conxuntu de la familia Borgia ye un pocu más humana de la que s'espón de normal, yá que los trata dende un puntu de vista más humanu y lóxicu, fora de los mitos comunes o xustificándolos, en dellos casos. Sicasí, el llibru ensértase dientro de la sistemática de les obres de Puzo, que presenten un personaxe virtuosu, arteru, en redol a que la so evolución desenvuélvesse la hestoria (César); a un sabiu, calculador y apegáu a la familia (Alejandro) y a un némesis del protagonista, xeneralmente d'actitúes llaines y característiquescarauterístiques sicopátiques (Juan); polo que podría, tamién, cuestionase'l valor históricu.
 
Apocayá, el llibru de Geneviève Chastenet Lucrecia Borgia: ánxel o demoniu, una biografía documentada, demuestra la falsedá de les infamias (de crímenes ya incestu) que contra ella texeron los enemigos de los Borgia. Amuesa a Lucrecia como una muyer culta, amiga de les artes y les lletres, d'alta espiritualidá y, en ciertu mou, víctima de les intrigues polítiques del so padre y del so hermanu César Borgia.