Diferencies ente revisiones de «Discu de vinilu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
Llinia 362:
En 1926, Joseph P. Maxwell y Henry C. Harrison de Bell Telephone Laboratories revelaron que'l patrón de grabación del cortador de discu magnéticu de Western Electric usaba la velocidá constante. Esto significaba que según aumentaba la frecuencia nos agudos, l'amplitú de grabación menguaba. De manera inversa, según menguaba la frecuencia nos soníos graves, l'amplitú de grabación aumentaba. Poro, yera necesariu atenuar les frecuencies graves per debaxo de los 250 Hz na señal amplificada de micrófonu tresportada al cabezal grabador. En casu de nun faelo, la modulación de los baxos volvíase escesiva y apaecía el sobre cortáu cola siguiente llinia del riegu. Al reproducise eléctricamente con una pastilla magnética, volvíase necesariu tener una respuesta nidia na zona de los baxos y un aumentu complementariu na amplitú de los baxos. En 1934 G. H. Miller reportó que cuando s'usaba esti aumentu na amplitú de los baxos, el soníu volvíase más realista y munchos de los preseos musicales podíen ser apreciaos ye la so forma verdadera.
 
West en 1930 y P. G. A. H. Voigt en 1940 demostraron que los micrófonos condensadores estilo Wente contribuyíen a un pre-énfasis de 4 a 6 dB na cadena de grabáu. Esto significaba que les característiquescarauterístiques de grabación de compañíes llicenciaes de [[Western Electric]] como [[Columbia Records]] y [[Victor Talking Machine Company]] teníen una amplitú más alta na rexón de gama media. Esto compensaba pola simplicidá de les primeres pastillas magnétiques con respuesta de frecuencia y gama media deficientes. Como resultancia, esta práutica foi l'orixe empíricu del usu del pre-énfasis penriba de los 1,000 Hz en discos de 78 y 33 1/3 RPM.
 
Evidencia de la lliteratura técnica pionera sobre la grabación eléctrica suxure que nun foi hasta ente 1942 y 1949 que s'empecipió'l trabayu pa estandarizar les característiquescarauterístiques de grabáu dientro de la industria. Hasta agora, la teunoloxía de grabación eléctrica de compañía a compañía yera considerada un arte propietario que pertenecía dende 1925 a Western Electric y el so métodu llicenciáu usáu por Columbia y Victor. Por casu, lo que fixo Brunswick-Balke-Collender (Brunswick Corporation) foi distintu a les práutiques de Victor.
 
Los radiodifusores teníen que batallar cola constante adaptación ente les variantes de discos de distintes fontes como: grabaciones caseres disponibles pal públicu, grabaciones europees, trescripciones de corte llateral trescripciones de corte vertical. L'Asociación Nacional de Radiodifusores (NAB poles sos sigles n'inglés) empezó los sos esfuercios pa consiguir una estandarización en 1942. La NAB publicó los primeros estándares de grabación en 1949 pa los discos cortaos lateralmente y verticalmente, principalmente trescripciones. Dellos productores de discos de 78 RPM al igual que productores de LPs empezaron a producir discos siguiendo los estándares de la NAB.
Llinia 370:
La curva de la corte llateral de la NAB yera bien similar a la curva ortoacústica de la Compañía Nacional de Radiodifusores (NBC poles sos sigles n'inglés) qu'evolucionó dende la década de los 30s. Aprendióse empíricamente, ensin ayuda de nenguna fórmula, qu'as frecuencies baxes del espectru d'audiu menores a 100 Hz podíen ser aumentaes pa esaniciar los ruios y runfíos producíos pol tocadiscos. De manera similar, les frecuencies enriba de los 1,000 Hz podíen ser aumentaes por 16 dB a 10,000 Hz por que sobrevivieren los soníos sibilantes de la fala al igual que los preseos musicales agudos al nivel de ruiu producíu pol [[acetato de celulosa]], [[laca]]/[[aluminiu]] y el vinilu de los discos. Cuando se reproducía los discu usando una curva complementaria inversa, la proporción ente señal y ruiu yera ameyorada y el soníu yera más realista.
 
Cuando se llanzó'l LP de Columbia en xunu de 1948, los desarrolladores publicaron la información técnica sobre'l LP de microsurco de 33 1/3 RPM. Columbia reveló una característicacarauterística del grabáu que demostraba cierta semeyanza cola curva de la NAB nes frecuencies altes pero tenía más pre-énfasis debaxo de los 200 Hz. El autores revelaron les característiquescarauterístiques de la rede eléctrica de la curva del LP de Columbia. Esta foi la primer curva basada en fórmules.
 
En 1951, tres el final de la Segunda Guerra Mundial, empecipióse la popularidá de l'alta fidelidá (Hi-Fi), la Sociedá de la Inxeniería del Audiu (Aes poles sos sigles n'inglés) desenvuelvo una curva de reproducción estándar. Esta foi diseñada pa ser usada por fabricantes d'amplificadores Hi-FI. Si los discos yeren diseñaos pa sonar afechiscamente n'amplificadores Hi-Fi usando la curva de la AES, esto cumpliría colos oxetivos de la estandarización. Esta curva foi definida poles constantes temporales de los filtros d'audiu y tenía un cambéu de los baxos de 400 Hz y una atenuación de 10,000 Hz de -12 dB.
 
RCA Victor y Columbia atopar nuna guerra comercial sobre cual formatu de grabación diba ganar, el LP de Columbia contra del discu de 45 RPM de RCA Victor (llanzáu en febreru de 1949). Amás de ser una batalla pol tamañu y velocidá del discu, había una diferencia técnica nes característiquescarauterístiques de grabáu. RCA Victor usaba “New Orthophonic” ente que Columbia usaba la curva de LP.
 
Finalmente, la curva “New Orthophonic” foi revelada nuna publicación por R.C. Moyer de RCA Victor en 1953. El rastrexu les característiquescarauterístiques de RCA Victor hasta Western Electric dende 1925 hasta 1950 lo que significaba que yeren práutiques de grabáu usaes dende va tiempu y qu'habría cambeos significativos nos años siguientes. La curva New Orthophonic de RCA Victor taba dientro de los rangos de tolerancia de la NAB, del LP de Columbia y de les curves de la AES. Eventualmente convertir nel predecesor técnicu de la curva de la RIAA.
 
Como la curva de la RIAA yera un estándar, esencialmente, estauxunidense, tuvo poco impautu fora de los Estaos Xuníos hasta 1970 cuando les discográfiques europees empezaron a adoptar la ecualización de la RIAA. Les disqueras asiátiques tardaron entá más n'adoptar esti estándar. Pa 1989, munches discográfiques del este d'Europa y de Rusia, como Melodiya, siguíen usando l'estándar del Comité Consultativo de la Radio Internacional” (CCIR poles sos sigles n'inglés). Por esto, l'estándar de la RIAA nun se volvió estándar sinón hasta finales de la década de los 80.