Diferencies ente revisiones de «Ernest Rutherford»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
Llinia 36:
Esti descubrimientu provocó una gran movición ente los químicos, bien convencíos del principiu de indestructibilidad de la materia. Una gran parte de la ciencia de la dómina basar nesti conceutu. Por ello, esti descubrimientu representa una auténtica revolución. Sicasí, la calidá de los trabayos de Rutherford nun dexaben marxe a la dulda. El mesmu [[Pierre Curie]] tardó dos años n'almitir esta idea, a pesar de que yá constatara con [[Marie Curie]] que la radioactividá causaba una perda de masa nes amueses. Pierre Curie cuntaba que perdíen pesu ensin camudar de naturaleza.
 
Les investigaciones de Rutherford tuvieron la reconocencia en [[1903]] de la [[Royal Society]], que-y dio la [[Medaya Rumford]] en [[1904]]. Resumió la resultancia de les sos investigaciones nun llibru tituláu ''Radioactividá'' en [[1904]], nel qu'esplicaba que la radioactividá nun taba influyida poles condiciones esternes de presión y temperatura, nin poles reacción químiques, pero que portaba una emisión de calor cimero al d'una reacción química. Esplicaba tamién que se producíen nuevos elementos con característiquescarauterístiques químiques distintes, mientres sumíen los elementos radiactivos.
 
Al pie de Frederick Soddy, calculó que la emisión d'enerxía térmica por cuenta de la desintegración nuclear yera ente 20.000 y 100.000 vegaes cimera al producíu por una reacción química. Llanzó tamién la hipótesis de que tal enerxía podría esplicar la enerxía desprendida pol sol. Él y Rutt cunten que si la tierra caltién una temperatura constante (no que concierne al so nucleu), débese ensin dulda a les reacciones de desintegración que se producen nel so senu. Esta idea d'una gran enerxía potencial almacenada nos átomos va atopar un añu dempués un principiu de confirmación cuando [[Albert Einstein]] afaye la equivalencia ente masa y enerxía. Tres estos trabayos, [[Otto Hahn]], el descubridor de la fisión nuclear xuntu con [[Fritz Strassmann]], va allegar a estudiar con Rutherford en McGill mientres unos meses.