Diferencies ente revisiones de «Intelixencia artificial»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
Llinia 21:
Si analizamos más en tientes el términu atopamos delles definiciones: según Barr y Feigenbaum, la representación de la conocencia ye una combinación d'estructures de datos y procedimientos d'interpretación que, si son utilizaos correchamente por un programa, ésti va poder esibir una conducta intelixente; según Fariñas y Verdejo, la Intelixencia Artificial tien como oxetivu construyir modelos computacionales que al executase resuelvan xeres con resultancies similares a los llograos por una persona, polo que la tema central d'esta disciplina ye l'estudiu de la conocencia y el so manexu; y según Buchanan y Shortliffe, la Representación de la Conocencia nun programa d'Intelixencia Artificial significa escoyer una serie de convenciones pa describir oxetos, relaciones, y procesos nel mundu.
Gran parte del esfuerciu realizáu na consecución d'ordenadores intelixentes, según Rahael, foi caracterizáu pol intentu continuu de consiguir más y meyores estructures de representación de la conocencia, xuntu con técniques fayadices pa la so manipulación, que dexaren el resolvimientu intelixente de dalgunos de los problemes yá plantegaos.
Otra característicacarauterística importante ye la inclusión nos programes d'Intelixencia artificial, anque por separáu, de les conocencies y l'unidá que controla y dirixe la busca de soluciones. Dada esta disposición, nestos programes el cambéu, ampliación y actualización de los mesmos ye senciella.
 
El razonamientu que puede tener #cualquier persona, demostró ser una de los aspeutos más difíciles de modelar "dientro" d'un ordenador. El sentíu común de cutiu ayúdanos a prever ensame de fechos y fenómenos corrientes, pero, como yá diximos, ye bien complicáu representalos nun ordenador, cuidao que los razonamientos son casi siempres inesactos y que les sos conclusiones y regles nes que se basen solamente son aprosimao verdaderes.
Llinguaxes, redolaes y ferramientes d'Intelixencia Artificial
Na Intelixencia Artificial, desenvolviéronse distintos llinguaxes específicos pa los distintos campos d'aplicación.
Estos llinguaxes na so mayoría cunten con una serie de característiquescarauterístiques comunes que podemos resumir de la siguiente forma:
Esti tipu de [[Programa d'ordenador|software]] ufierta una gran modularidad.
Tienen gran capacidá de tomar decisiones de programación hasta l'últimu momentu, ye dicir cuando'l programa yá ta executándose.