Diferencies ente revisiones de «Material de construcción»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
Llinia 18:
Ente los primeros materiales habría que mentar tamién [[texíu testil|texíu]]s y [[piel]]es, emplegaos como envolventes nes [[Tienda de campaña|tienda]]s, o a manera de puertes y ventanes primitives.
 
== CaracterístiquesCarauterístiques ==
Los materiales de construcción emplegar en grandes cantidaes, polo que tienen de provenir de materies primes abondoses y de baxu costo. Por ello, la mayoría de los materiales de construcción ellaborar a partir de materiales de gran disponibilidad como arena, magre o piedra.
 
Amás, ye conveniente que los procesos de manufactura riquíos consuman poca [[enerxía]] y nun sían descomanadamente ellaboraos. Esta ye la razón pola qu'el [[vidriu]] ye considerablemente más caru qu'el [[lladriyu]], proviniendo dambos de materies primes tan comunes como'l sable y el magre, respeutivamente.
 
Los materiales de construcción tienen como característicacarauterística común el ser duraderos. Dependiendo del so usu, amás tendrán de satisfaer otros requisitos tales como la durez, la resistencia mecánica, la resistencia al fueu, o la facilidá de llimpieza.
 
Por norma xeneral, nengún material de construcción cumple simultáneamente toles necesidaes riquíes: la disciplina de la [[construcción]] ye la encargada de combinar los materiales pa satisfaer afechiscamente diches necesidaes.
Llinia 39:
 
== Regulación ==
Nos [[País desenvueltu|países desenvueltos]], los materiales de construcción tán regulaos por una serie de [[códigu|códigos]] y [[normativa|normatives]] que definen les característiquescarauterístiques que tienen de cumplir, según el so ámbitu d'aplicación.
 
El propósitu d'esta regulación ye doble: per un sitiu garantiza unos estándares calidable mínimos na construcción, y por otru dexa a los [[arquiteutu|arquiteutos]] y [[inxenieru|inxenieros]] conocer de forma más precisa'l comportamientu y característiquescarauterístiques de los materiales emplegaos.
 
Les normes internacionales más emplegaes pa regular los materiales de construcción son les normes [[Organización Internacional pa la Estandarización|ISO]].