Diferencies ente revisiones de «Multimedia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
Llinia 29:
Cuando un programa de computador, documentu o una presentación combina afechiscamente los medios, ameyórase notablemente l'atención, comprensión y l'aprendizaxe; yá que se va averar daqué más a la manera habitual en que los seres humanos comunicamos, cuando emplegamos dellos sentíos pa entender un mesmu oxetu ya informanos sobre él.
 
== CaracterístiquesCarauterístiques ==
 
{| border="0" cellpadding="3" cellspacing="0" align="right"
Llinia 48:
Amás de ver y escuchar, la teunoloxía [[háptico|háptica]] dexa sentir oxetos virtuales. Les teunoloxíes emerxentes qu'arreyen la ilusión de [[sabor]] y [[golor]] tamién puede ameyorar la esperiencia multimedia.
 
La multimedia atopa'l so usu en delles árees incluyendo pero ensin llindar : arte, educación, entretenimientu, inxeniería, medicina, matemátiques, negociu, y l'investigación científica. Na educación, la multimedia utilizar pa producir los cursos d'aprendizaxe computarizado (popularmente llamaos CBT) y los llibros de consulta como enciclopedia y almanaques. Un CBT dexa al usuariu pasar con una serie de presentaciones, de testu sobre un asuntu particular, y d'ilustraciones acomuñaes en dellos formatos d'información. El sistema de la mensaxería de la multimedia, o MMS, ye un usu que dexa qu'unu unvie y que reciba los mensaxes que contienen la multimedia conteníu rellacionáu. MMS ye una característicacarauterística común de la mayoría de los teléfonos celulares. Una enciclopedia electrónica multimedia puede presentar la información de maneres meyores que la enciclopedia tradicional, asina que l'usuariu tien más diversión y apriende más rápido. Por casu, un artículu sobre la segunda guerra mundial puede incluyir ''hyperlinks'' (hiperligas o hiperenllaces) a los artículos sobre los países implicaos na guerra. Cuando los usuarios encendieren un ''hyperlink'', vuelven dirixir a un artículu detalláu alrodiu de esi país. Amás, puede incluyir un videu de la campaña pacífica. Puede tamién presentar los mapes pertinentes a los ''hyperlinks'' de la Segunda Guerra Mundial. Esto puede acelerar la comprensión y ameyorar la esperiencia del usuariu, cuando ta amestada a los elementos múltiples tales como cuadros, fotografíes, audiu y videu.
 
La multimedia ye bien usada na industria del entretenimientu, pa desenvolver especialmente efectos especiales en películes y l'animación pa los personaxes de caricatures. Los xuegos de la multimedia son un pasatiempu popular y son programes del software como [[CD-ROM]]s o disponibles en llinia. Dellos xuegos de videu tamién utilicen característiquescarauterístiques de la multimedia. Los usos de la multimedia dexen que los usuarios participen viviegamente en cuenta de tar sentaos llamaos recipientes pasivos de la información, la multimedia ye interactiva.
 
[[Archivu:Ejemplo de Mensaje Multimedia.jpg|thumb]]