Diferencies ente revisiones de «Máquina de coser»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
Llinia 5:
Les máquines de coser doméstiques tán diseñaes por que una persona pueda coser artículos individuales utilizando un ciertu tipu de puntada. Nuna máquina de coser moderna la tela esmucir pola máquina ensin necesidá d'[[aguya|aguyes]] nin alfergues, faciendo la xera más rápido que con cordura manual. Les máquines industriales, per otru llau, son más grandes y rápides, facilitando una meyor producción de texíu.
 
Les máquines de coser pueden faer variedá de puntaes rectes o en patrones. Inclúin medios p'abasnar, suxetar y mover la tela so la l'[[Aguyeretia|aguya de coser]] pa formar el patrón de la puntada. La mayoría de les máquines de coser caseres y delles industriales usen [[Punto cadena|puntos de cadena]] o cadeneta.
 
== Historia ==
Llinia 13:
== Estructura ==
La típica estructura de la máquina de coser componer d'una base na cual sofita'l brazu de la máquina. Na base atopen los mecanismos pal arrastre de la tela y nel brazu atopen los mecanismos de movimientu de l'aguya. Per fora tán les polees que determinen la tensión del filo. Suélense atopar nel cuerpu de la máquina los controles de la llongura de la puntada, de la tensión del filo cimeru ya inferior, y de presión del prensatelas. El cuerpu inclúi tamién un mecanismu de bobinado del filo inferior que sirve pa tamién consiguir bona estructura en tou lo que queramos coser.
== CaracterístiquesCarauterístiques ==
=== Tipos de Puntada ===
Les máquines de coser realicen una gran variedá de puntaes, planes y decoratives. La norma ISO 4915:1991 reconoz más de 30 tipos de puntaes, en que la so formación precisar dende unu hasta siete cabos.
Llinia 37:
 
=== Aguyes de coser ===
La [[aguya]] tien delles característiquescarauterístiques que determinen la eficacia de la formación del puntu. L'aguya de la máquina de coser tien de tar siempres recta y afilada pa una cordura óptima. L'aguya normal de máquina de coser estremar nes siguientes partes:
 
* '''Talón:''' Ye la parte de l'aguya que s'afita na empuñadura na parte inferior de la barra d'aguya del brazu. Tien una forma cilíndrica y, dacuando, presenta una seición llonxitudinal, lo qu'ayuda pal allugamientu esactu de l'aguya na máquina.