Diferencies ente revisiones de «Plancton»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
Llinia 11:
=== Zooplancton ===
{{AP|Zooplancton}}
Constituyíu por toos el consumidores que constitúin na so gran mayoría a productores secundarios y terciarios. Esti grupu ta constituyíu por organismos xeneralmente microscópicos adultos y les sos fases larvaries (holoplancton), y poles fases larvaries d'otros organismos qu'en forma adulta habiten los fondos acuáticos o la columna d'agua pero compensando'l movimientu de les corrientes. Dalgunos de los grupos d'organismos más abondosos y característicoscarauterísticos del zooplancton son los copépodos, cladóceros, rotíferos, cnidarios, quetognatos, eufáusidos y los bárabos de los pexes que pola so relevancia socioeconómica de los organismos xuveniles y adultos xeneralmente estudien y describen col términu “ictioplancton”. Al igual qu'el fitoplancton, dependiendo del ambiente en que s'atopen, yá sía dulceacuícola o marín, cada unu de los grupos o especies del zooplancton va variar la so diversidá y bayura. Un componente del zooplancton relativamente menos estudiáu son los sos parásitos que constitúin una diversidá dellos ordes de magnitú mayor que los mesmos organismos fitoplanctónicos y zooplanctónicos yá que cada organismos qu'esiste nel planeta ye propensu a infestase o infectase por múltiples parásitos.
 
=== Fitoplancton ===
Llinia 45:
El plancton vexetal ta siempres cerca de la superficie de l'agua, pos precisa lluz pa realizar la [[fotosíntesis]]. Sicasí'l zooplancton ta siempres en movimientu, de riba escontra baxo, completando un ciclu diariu con un percorríu d'ente 100 a 500 metros, o más. Tán casi siempres cerca de la superficie de nueche p'alimentase, y más embaxo mientres el día pa escapar de les fuertes [[Radiación solar|radiaciones solares]], anque puede invertise pa dellos grupos.
 
== CaracterístiquesCarauterístiques ==
La mayoría de les especies son tresparentes con una cierta irisación, y presenten colores namái al [[microscopiu]]. Les especies superficiales son azulaes, y les otres acolorataes. Dalgunes emiten luminiscencia, como la [[noctiluca]].