Diferencies ente revisiones de «Rafael Ángel Calderón Guardia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Honduras +Hondures)
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
Llinia 41:
En [[1927]], pocu dempués del so matrimoniu con Yvonne, tornó a Costa Rica y dedicóse al exerciciu del so oficiu. Aportó a Ciruxanu Xefe del [[Hospital San Juan de Dios (San José)|Hospital San Juan de Dios]]. Mientres exercía'l so llabor nos [[años 30]], na que ganó fama d'home arrogante y caritativu, participó viviegamente en política y foi Diputáu per San José y [[Presidente del Congresu de Costa Rica|Presidente]] del [[Congresu Constitucional de Costa Rica|Congresu Constitucional]]. En [[1940]], col sofitu del gobiernu de [[Llión Cortés Capo]], foi escoyíu Presidente de la República.
 
Nel so gobiernu col sofitu de la [[Ilesia católica]] y el líder comunista [[Manuel Mora Valverde]] promulgóse'l capítulu de la [[Garantíes Sociales]] na [[Constitución Política de Costa Rica|Constitución Política]] y el [[Códigu de Trabayu (Costa Rica)|Códigu de Trabayu]]. Amás, fundó la [[Universidá de Costa Rica]] y la [[Caxa Costarricense de Seguru Social]] qu'a lo postrero dieron altos índices de desenvolvimientu humanu y esa paz social tan característicacarauterística nesi país centroamericanu.
 
Mientres la difícil dómina de la [[Segunda Guerra Mundial]] y tres el [[ataque a Pearl Harbor]] -y [[Costa Rica na Segunda Guerra Mundial|declaró la guerra a Alemaña y a Xapón]], primero que lo fixera'l mesmu [[Estaos Xuníos]] nel añu [[1941]]. Mientres esti periodu denunciáronse [[Persecución d'alemanes ya italianos en Costa Rica mientres la Segunda Guerra Mundial|violaciones a los Derechos Humanos de la población alemana, italiana y xaponesa]] per parte del gobiernu.